Катерина Осадча демонструє переваги точок видачі Rozetka в новій рекламі

Відома світська левиця розповість українцям про переваги офлайнових точок видачі найбільшого онлайн ритейлера країни Rozetka. Нову рекламну кампанію за участю Катерини Осадчої створили у Fedoriv Agency.

Комментарии 1169

У рекламі зірка розповідає про основні переваги користування власними точками видачі Rozetka, демонструє яскраві капелюшки й передбачуваність комфорту та якісного сервісу Rozetka. Рекламна кампанія складатиметься із серії роликів, що незабаром вийдуть в ефір. Наразі вже можна переглянути тизер.

 video

З нової рекламної кампанії глядачі дізнаються, що ж купує зірка «Світського життя» онлайн, а ще про переваги користування точками видачі Rozetka: безкоштовну та швидку доставку, наявність примірочних, можливість зайняти чергу онлайн, зручне розміщення, а також передбачувано високу якість обслуговування.

До 2020 року компанія мала 10 власних точок видачі у двох містах: Києві й Одесі. Торік найбільший маркетплейс України розпочав офлайнову експансію: «Натепер Rozetka має 105 магазинів і точок видачі по всій країні. Одинадцять з них відкрито за франшизою», — наголошує засновник Владислав Чечоткін.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода