Катерина Ярошенко замінила Ольгу Воронову на посаді директорки Starcom Ukraine

Катерина Ярошенко замінила на посаді управляючої директорки Starcom Ukraine Ольгу Воронову, яка продовжила свою кар’єру в межах Publicis Groupe Ukraine.

Комментарии 2669

Катерина Ярошенко має більше 10 років досвіду у­­ рекламі, 7 з яких пов'язані із управлінням командою та розвитком співпраці з клієнтами. Вона 5 років керувала командою, що працювала із ключовим клієнтом агенції Zenith Ukraine. Після цього Катерина перейшла на посаду Client Service Director у Publicis Groupe Ukraine, де зосередилась на масштабному проекті зі стандартизації роботи із талантами.

«Я із радістю прийняла нову роль і разом із потужною командою Starcom Ukraine продовжуватиму розвивати багаторічну традицію агенції – а саме забезпечувати високий клас роботи з клієнтами і їх бізнес-викликами. Мені дуже близька філософія Starcom – Human Experience Company, адже наша робота зосереджується навколо людей. Загалом, ми плануємо трансформації, у тому числі через ті зміни, яких зазнає бізнес наших клієнтів. Ми бачимо, як збільшується темп і очікування щодо рівня повернення інвестицій, тож нам необхідно розвиватись відповідно. Ми будемо прискорюватись та автоматизовувати процеси, приваблювати нові таланти і постійно працювати над вдосконаленням свого продукту. Та запевнюю вас, серце Starcom Ukraine залишиться незмінним», - сказала Катерина Ярошенко, директорка Starcom Ukraine.

«Starcom Ukraine – агенція із стабільно високою репутацією на ринку. Це підтверджується як прихильністю клієнтів, так і численними нагородами на індустріальних фестивалях. Я переконана, що завдяки своєму різносторонньому досвідові у рекламі та глибокому розумінню цінності різних експертиз Катерина продовжить цю традицію. Ольга зосередиться на запускові та розвиткові APEX в Україні. Це винятковий продукт наступного покоління, розроблений Publicis Groupe на моделі трейдингу. Він відкриває нові можливості для забезпечення цінності для різних клієнтів групи, адже створює кастомні рішення, які найкраще підходять для вирішення задач їх бізнесів. APEX – це глобальна розробка Publicis Groupe. В Україні він став можливим завдяки концентрації основних медійних експертиз в межах Publicis Media Exchange та підходу Power of One», - пояснила Алла Малиновська, Chief Media Officer, Publicis Groupe Ukraine.

«Рекламодавці зараз постійно стикаються із численними бізнес-викликами та мають все більше очікувань від своїх агенцій. Трапляється, що їм потрібно більше, ніж може запропонувати традиційна агентська модель. Саме тому ми розробили APEX – рішення на стику медіа та трейдингу, що існує поза межами основних послуг. APEX – це унікальна пропозиція Publicis Groupe, що базується на принципі додаткової цінності». – резюмувала Ольга Воронова, APEX Lead.

Publicis Groupe Ukraine - найбільш креативна комунікаційна група 2021 року. До її складу входять медійні агенції: Spark Foundry Ukraine, Starcom Ukraine, Zenith Ukraine, діджитал-перформансагенція Performics Ukraine, креативні: Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine та PR-агенція MSL Ukraine. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода