KAVA PRO отримала новий фірмовий стиль від ART NATION

Команда Art Nation розробила назву, логотип та фірмовий стиль для компанії, яка створює нову культуру споживання кави в Україні – KAVA PRO.

Комментарии 803
«Фірмовий стиль компанії – це не гарні картинки, які звернуть на себе увагу, а уособлення сутності діяльності компанії, її цінностей та мети. Тому при створенні візуального образу бренду ми використовували чіткі лінії та лаконічні форми, які підкреслюють професіоналізм компанії у її роботі. Крім того, максимально спиралися на крафтові елементи, звертаючи увагу на еко-підхід до процесу створення нових продуктів та на чітку позицію компанії – натуральність кавових смаків», – відзначила Лана Конар, маркетинг-стратег Art Nation (бізнес-напрямок Brands&Talents).

Спираючись на сутність бренду компанії та його сильні сторони, дизайнери Art Nation віднайшли унікальний елемент, який у візуальній стилістиці логотипу поєднує букви А та V, надає йому динаміки і, водночас, ідеальної симетрії.

Особлива увага була приділена брендуванню продукції компанії – від, власне, кави до серветок та фірмових автомобілів. Для цього було спеціально розроблено шрифти, патерни, фірмові елементи та визначено палітру кольорів бренду – від кольору міцного еспресо до молочного.
По материалам пресс-релиза
Обсудить с другими читателями:
Погода