В новому ролику від агенції FEDORIV сімейна пара, заїхавши на WOG, намагається з’ясувати між собою, чи можливі дійсно безкоштовні кава та хот-доги, за які було сплачено бонусами з додатку PRIDE. Чи все це було включено у вартість раніше? Зрештою, емоційний діалог завершується цікавою розв’язкою.
«Постійним клієнтам завжди приємні прояви лояльності від компанії. Бо якісне пальне та послуги – це абсолютний must have, до якого наші клієнти вже звикли. А бонуси та подарунки додають приємного забарвлення будь-якій поїздці. Хто ж відмовиться від бонусної кави у подорожі? Ті, хто вже користується нашою програмою лояльності PRIDE, вже оцінили її переваги, а решті ми вирішили нагадати, що таке WOG PRIDE», - розкриває ідею кампанії Віталій Старомінський, директор з маркетингу WOG.
Ролик було відзнято креативною агенцією FEDORIV, у співпраці з якою WOG зараз реалізує масштабну кампанію «Всюди де люди».
WOG
маркетинг-директор – Віталій Старомінський
арт-директорка – Тетяна Сладкая
FEDORIV
бренд-лідерка – Тамріко Кебурія
стратегиня – Валерія Тимотієвич
діджитал-стратегиня – Юля Коляда
копірайтер – Юра Шмиг
арт-директорка – Таня Шеверева
проєктна менеджерка – Аня Сальникова
23/32 films
режисер – Олег Томін
оператор – Женя Губренко
виконавча продюсерка – Леся Січкіна
продюсерка – Женя Білоус
постпродакшн продюсер – Макс Кобзистий
арт-директор – Даня Дубровський
стиліст – Стас Ралько
кастинг агентство – Easy casting
постпродакшн студія – Camarados
звукостудія – Baker Street
колорист – Діма Василенко
За матеріалами прес-релізу