Кейс Johnson’s baby: ефективна робота з негативом та покращення репутації через інфлюенсерів

Рекламна агенція Hoshva PR&DGTL реалізувала кампанію із залученням лідерів думок, щоб нівелювати негатив через чутки щодо алергенності продукції. А також, ефективно вивести на ринок нові лінійки Johnson's для дітей, підсиливши довіру до бренду.

Комментарии 1456

Змінити ставлення до старих лінійок і в деталях познайомити з новими, розвіявши міфи навколо складу засобів, допомогли зіркові мами і топові мами-блогери. Разом з ними бренд заснував Академію ніжності ― комунікаційний проект, в рамках якого були зібрані запитання від аудиторії, детально проаналізовані складові продукції, надані експертні консультації від фахівців бренду всім бажаючим. Зрештою, інфлюенсери розповіли про власний досвід використання продуктів Johnson's для дітей, поділилися своїми вподобаннями.

Проект привернув увагу близько 1,3 мільйона представниць цільової аудиторії. План охоплення ЦА був перевиконаний на 115%. Крім того, кампанія досягла значно вищих показників залучення аудиторії у взаємодію з контентом і перевершила очікування щодо кількості позитивних коментарів та запитань від користувачів мережі. Таким чином, ми переконалися, що профілі знаменитих мам в соціальних мережах дійсно є епіцентром активного ком’юніті, де жінки шукають відповіді на хвилюючі питання і обмінюються досвідом. А довіра до порад інфлюенсерів значно вища, ніж до інформації, яку надає безпосередньо бренд. Так, за даними дослідження IZEA, 36% користувачів соціальних мереж робили покупку під впливом лідеру думок. Інформація від бренду про вплив комунікації на продажі теж засвідчує, що повторні покупки в період кампанії значно перевищили план і допомогли збільшити частку бренду в категорії.

У брифінгах, де обговорювався детально склад засобів і запитання від аудиторії, та святковому заході на честь оновлення лінійки продукції взяли участь 8 інфлюенсерів та 33 мікро-блогери. Після кожної події вони ділилися корисною інформацією, відповідали на запитання фанів та розповідали історії зі свого життя, пов’язані з продукцією бренду. Загалом було опубліковано 451 пост з проявами або згадуваннями бренду. Публікації охопили майже 1,3 мільйона користувачів, підписаних на лідерів думок. І найбільш важливою перевагою нашого рішення стала величезна кількість запитань і відгуків від аудиторії. Рівень взаємодії з контентом інфлюенсерів в кілька разів перевищує показники залучення, якщо порівнювати з публікаціями в ЗМІ чи на сторінках бренду.

Тому ми впевнені, що саме співпраця з блогерами була в даному випадку найдоцільнішою. Вона дозволила нам донести важливість змін, які відбулися з продуктом, і відпрацювати негатив, що виник через поодинокі скарги на якість засобів.

По материалам пресс-релиза
Обсудить с другими читателями:
Погода