Кейс‌ ‌OGX:‌ ‌digital-кампанія‌ ‌без‌ ‌підтримки‌ ‌ТБ‌ ‌вивела‌ ‌новий‌ ‌бренд‌ ‌в‌ ‌ТОП-5‌ ‌в‌ ‌ категорії‌ ‌преміальних‌ ‌засобів‌ ‌для‌ ‌волосся‌ ‌менш,‌ ‌ніж‌ ‌за‌ ‌рік‌

Рекламна‌ ‌агенція‌ ‌Hoshva‌ ‌PR&DGTL‌ ‌забезпечила‌ ‌успішний‌ ‌вихід‌ ‌на‌ ‌ринок‌ ‌нового‌ ‌для‌ ‌України‌ ‌бренду,‌ ‌використовуючи‌ ‌публікації‌ ‌блогерів,‌ ‌розміщення‌ ‌на‌ ‌e-commerce‌ ‌ресурсах‌ ‌та‌ ‌промо-кампанії‌ ‌в‌ ‌точках‌ ‌продажу.‌

Комментарии 2240

Кампанія з поєднанням online та offline каналів комунікації, без ротації на ТБ, дозволила охопити 50% цільової аудиторії і вдвічі перевищити план продажів за результатами 8 місяців присутності OGX в Україні.

Нативні рекомендації від лідерів думок, підсилені промо-акціями у найбільших online-магазинах косметики та в offline-роздробі, виявилися навіть більш ефективними, ніж очікувалося. Загалом публікації, відео-огляди та розіграші засобів в мережах отримали 13 мільйонів контактів. В Instagram пости і сторіз інфлюенсерів, які розповідали про переваги бренду, бачила кожна друга жінка у віці від 18 до 34 років.

Щоб досягти контакту з такою кількістю користувачів, до співпраці залучили не лише топових, але і middle- та micro-блогерів. Лідери думок з найбільшою аудиторією забезпечили максимальне охоплення. А публікації у micro-блогерів показали дуже високий рівень залучення. І варто відзначити, що їх аудиторія відрізняється особливою лояльністю до порад авторів. Таким чином, за рахунок залучення різних інфлюенсерів, ми не тільки отримали бажану кількість контактів. Але і зробили їх по-справжньому ефективними. Нам вдалося розкрити перед аудиторією переваги продукту у діалозі під публікаціями. Завдяки цьому і ще ряду вірних рішень: використання відео-контенту, комплексне розміщення “публікація та історії”, розіграші продукції від імені блогерів ― нам вдалося зробити кампанію максимально результативною.

Дані бренду про обсяги продажів в ході кампанії показали, що лідери думок та ресурси online-магазинів ― нині найбільш впливове джерело інформації для аудиторії. Саме до них прислухається цільова, обираючи продукти для краси. Особливо у сегменті преміум.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie