Її авторами став культовий дует фотографів Мерта Аласа та Маркуса Пігготта. У зйомці взяли участь Дженні Кім з Blackpink, Кендал Дженнер, співачка FKA Twigs, Майкл Б. Джордан та актор Аарон Тейлор-Джонсон. Про це пише WWD.
Кампанія продовжує концепцію Calvins or Nothing, яка фокусується на чуттєвості та впевненості в собі. Новий директор із глобального маркетингу Calvin Klein Джонатан Боттомлі, який приєднався до бренду у червні минулого року, розповів, що планує зосередитись на головних цінностях марки.
«Сам Келвін завжди говорить про цю позитивну напругу, яку, я думаю, він бачив у собі. З одного боку, він був мінімалістом, позбавлявся речей і хотів показати красу. Але він хотів зробити це на благо життя людей. А з іншого — він був нонконформістом та бунтарем, а це досить потужна, різна суміш. Як ви втілюєте цей образ у життя у сучасній культурі? Це те, що ми намагаємося зробити», - сказав Боттомлі.