Французький ювелірний бренд представив перший із розділів, натхненний червоним кольором. Про це пише WWD.
Героями кампанії стали Кендал Дженнер та Елтон Мейсон. За словами засновника та креативного директора Валері Мессіка, вона обрала їх як втілення «молодого покоління, яке змогло взяти наші коштовності та зробити з них справжні знаки стилю, засіб самоствердження».
У представлених відео та фото Мейсон та Дженнер позують за кермом класичних американських автомобілів, які так любить остання. Для фотосесії модель приміряла латексну міні-сукню без рукавів із високим коміром у червоному кольорі.
Пізніше будуть представлені ще два розділи кампанії, присвячені синьому та фіолетовому. Messika залучила символіку кожного кольору. Бренд відзначає зв'язок фіолетового з мудрістю, спокоєм та творчістю, червоний асоціюється зі щастям, а синій нагадує про глибину неба.
Героями кампанії стали Кендал Дженнер та Елтон Мейсон. За словами засновника та креативного директора Валері Мессіка, вона обрала їх як втілення «молодого покоління, яке змогло взяти наші коштовності та зробити з них справжні знаки стилю, засіб самоствердження».
У представлених відео та фото Мейсон та Дженнер позують за кермом класичних американських автомобілів, які так любить остання. Для фотосесії модель приміряла латексну міні-сукню без рукавів із високим коміром у червоному кольорі.
Пізніше будуть представлені ще два розділи кампанії, присвячені синьому та фіолетовому. Messika залучила символіку кожного кольору. Бренд відзначає зв'язок фіолетового з мудрістю, спокоєм та творчістю, червоний асоціюється зі щастям, а синій нагадує про глибину неба.