Про це повідомляється на сайті американській компанії Yum! Brands, якій належать бренди KFC і Pizza Hut.
Смарт Сервіс ЛТД стане власником усіх ресторанів KFC, що належали Yum! Brands напряму, та прав на майстер-франшизу для франчайзингових закладів KFC.
За домовленістю сторін, покупець повинен забезпечити поступовий ребрендинг усіх закладів KFC в Росії.
У Росії працюють близько 1000 ресторанів KFC. ТОВ "Ям Ресторантс Раша", яка входить до структури Yum! Brands, керує лише 70 закладами, решта працюють за ліцензією чи франшизою. На відміну від McDonald’s, у якого було лише три франчайзі, KFC має багато невеликих партнерів, тому на вихід Yum! Brands з Росії знадобилось набагато більше часу.
Газета Комерсант стверджує, що заклади KFC у Росії мають перейменувати у Rostic’s.
Іншу російську мережу Yum! Brands - ресторани Pizza Hut – продали за такою ж моделлю. Місцева компанія розпочала процес проведення ребрендингу, керуючись концептом, не пов'язаним з американським брендом.
Yum! Brands закрила російські ресторани KFC, якими вона керувала напряму, у перші тижні після початку російського вторгнення. Але більшість закладів продовжили працювати як KFC, тому що вони належать франчайзі.
За матеріалами https://biz.liga.net/
Смарт Сервіс ЛТД стане власником усіх ресторанів KFC, що належали Yum! Brands напряму, та прав на майстер-франшизу для франчайзингових закладів KFC.
За домовленістю сторін, покупець повинен забезпечити поступовий ребрендинг усіх закладів KFC в Росії.
У Росії працюють близько 1000 ресторанів KFC. ТОВ "Ям Ресторантс Раша", яка входить до структури Yum! Brands, керує лише 70 закладами, решта працюють за ліцензією чи франшизою. На відміну від McDonald’s, у якого було лише три франчайзі, KFC має багато невеликих партнерів, тому на вихід Yum! Brands з Росії знадобилось набагато більше часу.
Газета Комерсант стверджує, що заклади KFC у Росії мають перейменувати у Rostic’s.
Іншу російську мережу Yum! Brands - ресторани Pizza Hut – продали за такою ж моделлю. Місцева компанія розпочала процес проведення ребрендингу, керуючись концептом, не пов'язаним з американським брендом.
Yum! Brands закрила російські ресторани KFC, якими вона керувала напряму, у перші тижні після початку російського вторгнення. Але більшість закладів продовжили працювати як KFC, тому що вони належать франчайзі.
За матеріалами https://biz.liga.net/