KFC вирішив вивести рівень абсурду на максимум у новій кампанії

Так бренд рекламує бургер із двома курячими котлетами замість кунжутних булочок.

Коментарі 1304
KFC повернув у меню Double Down — бургер із двома курячими котлетами замість кунжутних булочок. У рекламі суперечливої ​​страви бренд вирішив вивести рівень абсурду на максимум. Варто героям ролика побачити Double Down, як реальність навколо них починає деформуватися під ремікс на Bubble Butt 2013 від Major Lazer. Креатори використовували велику кількість образів, які ніяк не пов'язані між собою: танцюючий кактус у вітальні, репортаж метеоролога та собака з витріщеними очима.

Компанія розроблена креативною агенцією MullenLowe. Ролик транслюватимуть по ТБ і онлайн до 2 квітня.
 video
Обговорити з іншими читачами:
Погода