Харчовий егоїзм від Бащинського

Агенція цифрових рішень Skykillers спільно з ТМ “Бащинський”, розробили неймінг, позиціонування та пакування для нового продукту у новій ніші — заморожених продуктів високого цінового сегменту. Для людей, які їдять не щоб втамувати голод, а щоб отримати насолоду.

Комментарии 1312

Раніше казали, що бути егоїстом погано. Але у сучасному світі егоїзм — здоровий вибір. Ти сам можеш обирати краще місце роботи, відпочинок у красивому місці, витрачати вільний час на важливі для тебе речі і купувати не те, що потрібно, а те, що подобається. Ціна не важлива, коли йдеться про задоволення. Це ж стосується і їжі — смачно поїсти люблять усі. А коли їжа дуже смачна — ти не захочеш нею ділитися. Тож вирішили культивувати харчовий егоїзм. Зустрічайте: Égoïжа від Бащинського. Так смачно, що не хочеться ділитися.

Також вирішили виділитися й на полицях. Подивившися на інші пакування заморожених продуктів, зробили навпаки — стильно. Заміксували красиву зйомку продуктової лінійки з мінімалістичним дизайном у японському стилі. Шукайте новий продукт на полицях магазинів та тіште свого внутрішнього егоїста.

За матеріалами прес-релиза
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie