Химерні відео від найсторчголовішого пивного лимонаду в світі

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Комментарии 1801

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує простої скаженої п’ятниці. У травні пивний лимонад FRIDAY™ запустив серію карколомних відеороликів, щоб показати, як вибір правильного напою здатен трансформувати сірі будні в святкові вихідні.

Авторами креативу виступила продакшн-компанія No Stars. Саме вони створили для FRIDAY™ найхимерніші сюжети, найстрімкіший хронометраж, найбожевільніший стьоб – словом, все в стилі вічної п’ятниці.

Тематика відео – яскрава, шалена і різноманітна. Коли брови ростуть вдесятеро швидше, з мови зникають усі голосні звуки, а навіть у стін з’являється Андрюха? В п’ятницю. Коли на вечірку мимохідь потрапляють підковдри, на телевізійній антені зависають ліліпути, а для загального визнання достатньо бути просто кімнатним абажуром? Звичайно ж, у п’ятницю.  На заскоченого глядача очікує ціла галерея чарівних гротескних образів, зворушлива стилістика наївних 80-тих, промовисті абсурдні деталі… Втім, не більш абсурдні за саме життя.

«Концепція нашого пивного лимонаду – це легкість, веселощі, радість позбутися монотонності і творити щось безглузде. І це має велике значення, адже подібний моральний відпочинок, внутрішнє розкріпачення та ковток свободи самовираження, особливо в нинішній час, еквівалентні повноцінній психологічній консультації. Щоб передати цей настрій, ми запустили нашу першу рекламну кампанію, що базується на відповідному контенті. Кожне відео є завершеною мікроісторією зі своєю стислою, але насиченою драматургією. Водночас деякі з них переплітаються, мають наскрізний мотив або героя, тож їх можна дивитися як захопливий серіал. Ми зумисне зняли таке широке розмаїття роликів, різних за жанрами та стилістикою, щоб будь-який представник цільової аудиторії відповідно до свого досвіду, вподобань, світогляду, почуття гумору та способу життя міг знайти щось близьке собі», – прокоментувала Олена Чувакіна, бренд-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Рекламна кампанія FRIDAY™ триватиме до кінця червня і демонструватиметься на найбільш рейтингових національних телеканалах країни та в мережі інтернет. Колекція роликів також представлена на офіційному YouTube-каналі FRIDAY™.

 Friday – Duplo
 Friday – Брови ростуть в 10 разів швидше
 Friday – На вечірку прийшли підковдри
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie