Louis Vuitton представив нову кампанію, присвячену випуску колекції кросівок LV Archlight. У зйомці взяли участь американська актриса Хлоя Грейс Морец, музикант Джейден Сміт та китайський футболіст Сем Лі.
Вперше кросівки LV Archlight були представлені п'ять років тому у 2018 році. Тоді Ніколя Жеск'єр показав їх у рамках весняно-літньої колекції. Зберігаючи авангардний характер оригінальної моделі на скульптурній платформі, оновлені версії прикрасили рафією, гіпюром та технічними тканинами.
У капсулу увійшли моделі LV Stage, LV Mansion та LV Cottage. Перша символізує рух поп-культури 2000-х років, поєднуючи металік, шкіру та технічні матеріали у потужних спортивних версіях. Друга розкриває готичну естетику, а третя відбиває романтичну атмосферу заміських поїздок.