Під час війни команда Projector хоче підтримати локальні бізнеси та надати їм можливість отримати креатив від Projector pro bono. Кампанія реалізується у партнерстві з Міністерством цифрової інформації України та національним проєктом із розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес.
З серпня по жовтень креативний факультет Projector Institute готовий реалізувати 30 креативних рішень для локальних брендів.
- 10 проєктів з розробки айдентики
- 6 проєктів з моушн дизайну
- 4 проєкти з розробки логотипу та пакування
- 5 проектів з ілюстрації (рекламні матеріали, окремі елементи фірмового стилю, цілісна айдентика, постери, матеріали для соцмереж)
Хто може взяти участь в open-call:
Малі та середні виробники крафтових продуктів харчування (мед, олії, овочі, фрукти, сири, мʼясна продукція, випічка, трави тощо) з української сировини. Виробники мають створювати та реалізовувати продукцію в Україні та проводити благодійну або соціальну діяльність під час війни.
Як проходитиме відбір:
1. Виробнику потрібно заповнити та надіслати анкету до 14 липня.
2. Підготувати відео пітчинг (презентацію) українською мовою до 1 хв про свій бізнес, його особливість та який саме проєкт він хоче отримати від Projector. Відео пітчинг потрібно опублікувати в Instagram або Facebook з відмітками Projector Institute та Дія. Бізнес та хештегом #хочу_креатив_від_projector у період 5 -14 липня.
3. Команда Projector Institute разом з Дія.Бізнес оберуть 30 фіналістів до 25 липня, з якими будуть співпрацювати протягом серпня-жовтня 2022 року.
За матеріалами пресрелізу