Команда агенції розповідає - як за допомогою яскравого розважального контенту отримати понад 12М переглядів брендованого відео у TikTok, крутий і креативний UGC та максимально залучити молоду аудиторію.
Завдання
Нам потрібно було підвищити впізнаваність/лояльність до бренду серед молодої аудиторії (покоління Y, Z) та посилити статус «смачного, доступного, свого бренду» – щоб продукція «Верес» була максимально присутня у раціоні/меню більш молодої аудиторії. А також донести ключове повідомлення комунікаційної стратегії бренду 2020 - «Верес. Смачно як завгодно», у більш емоційній формі.
Наша основна цільова аудиторія - це молоді люди, люблять смачно поїсти вдома з мінімальними витратами часу на приготування і в цей же час промоніторити соціальні мережі, поюзати інтернет, поспілкуватися з друзями.
Бар’єри:
Ринок консервованої продукції досить інертний та консервативний. Крім того існує міф про те, що покоління Y, Z не споживає консервовану продукцію. І продукти бренду «Верес» користуються популярністю серед біль старшої вікової аудиторії.
Рішення
Ми вирішили створити «смачний» розважальний контент, де аудиторія буде взаємодіяти з продуктом, апетитно, гучно та оригінально смакувати ним. Тут важливе значення має саме звук, адже він є невід’ємною частиною успішних кампаній в TikTok.
Основна ідея проєкту базується на понятті ASMR (автономна сенсорна меридіальна реакція), суть якої полягає в тому, щоб розслабити і заспокоїти слухача, заколисати його свідомість приємним для мозку фактурним звучанням звичних предметів. ASMR - тренд, який вже давно захоплює увесь світ, а дослідження соціологів підтверджують: на м’які ASMR-звуки люди реагують з довірою та симпатією.
Зазвичай, ми стараємося стримувати себе у звуках під час їжі, але тут стримувати себе більше немає сил. Хрустяшки, ням-нямки, плямки, мном-мноми, сьорби, - і все все все, що супроводжує поїдання дуже смачних продуктів бренду Верес, більше не потрібно приховувати! Навпаки потрібно шуміти їжею від душі і привселюдно в TikTok.
Ми вибрали 9 популярних тіктокерів, грунтуючись на аналізі їх контенту, (креативний і розважальний) якості і активності підписників, високому відсотку української аудиторії профілю. Запропонували блогерам дуже гучно наїстися з душею та від душі та запустили челендж #ВересПоМоєму.
Оскільки розпаковки боксів вже давно втратили свою популярність, то ми вирішили відправити героям набір продукції Верес і мерч з крутим яскравим дизайном, в якому вони зняли фанове відео зі споживанням продукції. Після чого блогери опубліковали ролик з хештегом #ВересПоМоєму та попросили користувачів підхопити челлендж і їсти продукти Верес так, як смачно їм.
@vlad_shevchenko Отримуй крутий світшот та бокс з продукцією Верес! Їж улюблену продукцію Верес, записуй це на відео, публікуй з ##ВересПоМоєму 7 травня - розіграш)
♬ оригінальний звук - Влад Шевченко
@lyonches Знімай відео,як смачно їсти з Верес, отримуй світшот та бокс з продукцією Верес????Долучайся до челенджу, став ##ВересПоМоєму ???? розіграш 7 травня????
♬ оригінальний звук - Lyonches
Результати
Кампанія тривала 3 тижні (квітень-травень 2021) і в результаті отримала високі показники охоплення та залучення ЦА: понад 12 млн. переглядів і 382К лайків, більше 5К коментарів та згадування в UGC від фанів! Тож результати досить сміливої кампанії в ТікТок для консервативного бренду перевищили прогнозні показники, підтвердивши нашу гіпотезу: молода аудиторія готова комунікувати з «Верес» - головне знайти саме той канал комунікації.
За матеріалами прес-релізу