Хто може розраховувати на безплатну зовнішню рекламу? Відповідає PRIME Group

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group розпочинає програму підтримки українських підприємців, що працюють або планують відновити діяльність.

Коментарі 1606

Мета програми — пожвавити комерційну діяльність компаній, полегшити відновлення ланцюгів постачань українського бізнесу, опосередковано сприяти збільшенню надходжень до бюджетів усіх рівнів.

В рамках програми PRIME Group безплатно надаватиме підприємцям рекламні площини для розміщення комерційних повідомлень. Це можуть бути рекламні сюжети про відкриття нового магазину, відновлення роботи компанії, акційну пропозицію бренду тощо. Тривалість такого розміщення — один місяць на вибір рекламодавця. Кількість площин та місця їх розташування визначатимуться в індивідуальному порядку — виходячи з потреб підприємців та можливостей PRIME Group в тому чи іншому місті.

«Як старожили рекламного ринку України, ми з моря погоди не чекаємо. Пандемія навчила нас одними з перших подавати помічну руку підприємцям. Позаторік ми створили фонд підтримки МСБ й надали підприємцям дієвий інструмент масової комунікації. Зворотний зв'язок від рекламодавців підтвердив нашу гіпотезу про те, що зовнішня реклама навіть в надскрутний час є каталізатором торгівлі. Тож створення своєрідного Плану Маршалла від зовнішньої реклами було лише питанням часу», — говорить керівна партнерка PRIME Group Катерина Храмова.

Збір заявок від підприємців триватиме до кінця червня. Дізнатися більше про умови розміщення та залишити заявку можна на вебсайті компанії: https://bit.ly/3MQT58g.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода