Хто проводитиме дослідження радіослухання у 2016-2018 роках?

У вересні завершився прийом заявок на участь у конкурсі відкритих пропозицій на  проведення єдиного галузевого вимірювання радіослухання в Україні.

Комментарии 1178
Результати конкурсу будуть оголошені до 27 жовтня 2015 р. Переможець розпочне основне дослідження на замовлення міжгалузевого об’єднання «Радіокомітет» у січні 2016 року. 

Заяви на участь у тендері подали три дослідницькі компанії – GfK Ukraine, TNS Україна та Factum Group Ukraine.

«Сподіваємось, що проведення нового тендеру збереже якість дослідження і сприятиме подальшій консолідації радіо індустрії», – зазначив координатор Радіокомітету» Віталій Гордузенко.

Нагадаємо, у «Радіокомітет», в який входять найбільші радіохолдинги України – група ТАВР, «Український медіа холдинг», мережеві рекламні агенції – Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), Group M, – та, у якості керівного партнера, - Незалежна асоціація телерадіомовників, цього року додались ще два радіохолдинги – Business Radio Group (мережеві станції «Шансон», «Любимое радио», DJFM, «Перець FM» і локальні «Бізнес радіо», «Рабинович FM») та «Люкс» (радіостанції «Люкс FM» та «Радіо 24»), а також два рекламних агентства – UMG (UniversalMediaGroup) та RadioExpert.

Від переможця тендеру «Радіокомітет» очікує збереження довіри до радіо як з боку прямих клієнтів, так і рекламних агентств. 

Директор відділу медіа досліджень GfK Ukraine, компанії, що наразі здійснює радіовимірювання, Ольга Росманова у коментарі «Радіокомітету» наголосила, що дослідження медіа в цілому, та, зокрема радіо – є важливим напрямком для компанії GfK як на глобальному, так і на кожному з регіональних ринків. «Наші міжнародні розробки і місцевий досвід дозволяють надати відповіді на всі питання української радіо-індустрії щодо її аудиторії», – зазначила пані Росманова.


Під час зустрічі заявників, технічного комітету «Радіокомітету» та представників компанії Kwendi

«TNS Україна» раніше упродовж тривалого періоду вже проводила дослідження радіо аудиторії на замовлення «Радіокомітету». «Повернення цього контракту для нашої компанії вкрай важливе, адже воно дозволить не тільки розвивати радіодослідження самі по собі, але й мультимедійний напрям загалом, в пакеті з іншими нашими продуктами, – коментує Анна Добривечір, заступник керуючого директора компанії. – По-перше, ми вже маємо вдалий досвід співпраці у радійних дослідженнях. По-друге, ми запропонували не лише проведення стандартного вимірювання радіоаудиторії, а цілий комплекс послуг. Наша розширена програма включає в себе стратегічне позиційне дослідження (NeedScope), яке може бути корисно всім радіостанціям, дослідження радіо аудиторії в Інтернеті, а також мультимедійні дослідження».

Іван Дубинський, генеральний директор Factum Group Ukraine, звернув увагу на те, що його компанія наразі є медіавимірювачем ринку інтернет-реклами, яке проводиться назамовлення Інтернет Асоціації України. Factum Group Ukraine досліджує поведінку українських онлайн користувачів, ґрунтуючись на даних панелі – Opinion Software Media. «Наша пропозиція для «Радіокомітету» об'єднує сильну і досвідчену команду, яка багато років працює в галузі медіавимірювань, спеціалізовані польові ресурси, міжнародний досвід Групи, а також, що вкрай важливо в роботі з медіа даними, програмне забезпечення, яке довело свою ефективність і зручність в обробці і представленні даних медіадосліджень», – додав пан Дубинський.

Для забезпечення максимально прозорої та професійної процедури обрання переможця тендеру, та укріплення довіри до процесу проведення дослідження радіовимірювання, «Радіокомітет» запросив як незалежного експерта компанію Kwendi, що спеціалізується на дослідженнях, аналізі та прогнозуванні впливу мас-медіа. Коментує Світлана Калініна, керуючий партнер Kwendi media audit: «НАМ поставив завдання забезпечити прозорість проведення тендеру щодо вимірювань аудиторії радіо. Ми погодились, адже маємо багаторічний досвід та відпрацьовані технології проведення тендерів серед медійних агентств. Наша функція, як зовнішнього експерта, полягає у тому, щоб забезпечити належне проведення процедури, просту та зрозумілу систему вибору переможця».

Як вже повідомляв «Радіокомітет», тендер було оголошено у зв’язку з закінченням договіру з компанією GFK, що проводила дослідження радіослухання упродовж останніх чотирьох років. Дослідницька компанія GfK Ukraine виграла тендер на радіовимірювання в листопаді 2011 року. До цього дослідження ринку проводила компанія TNS Ukraine. Радіовимірювання проводиться в Україні з 2008 року.

«Радіокомітет» – міжгалузеве об'єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України – група ТАВР, «Український медіа холдинг», Business Radio Group, «Люкс»; мережеві рекламні агенції – Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), Group M, UMG та Radio Expert – та, у якості керівного партнера, - Незалежна асоціація телерадіомовників.

«Радіокомітет» функціонує 9 рік поспіль, він створений задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуватимуться як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода