Хто стоїть за першим рейтингом IT-компаній України?

Усе більше компаній і підприємців переходять в онлайн і успішно ведуть свій бізнес в інтернеті. Така тенденція зумовлена як загальної діджиталізацією, так і вимогами, які висуває пандемія коронавірусу.

Комментарии 1187

Під час переходу в онлайн перед власниками бізнесу виникає багато проблем, вирішення яких необхідно делегувати. Однак, як і де знайти хорошого сумлінного виконавця – фахівця або компанію? Зі свого боку, IT-компанії також зацікавлені в розширенні співпраці. Для вирішення цих завдань доцільно використовувати сервіс – IT рейтинг України.

Хто стоїть за рейтингом?

Молодий бізнесмен Станіслав Бахарєв, який за 12 років роботи в різних сферах і на різних посадах багато дізнався і застосував ці знання на практиці під час ведення бізнесу як фізичного, так і віртуального.

Станіслав одружений і разом з дружиною виховує двох дітей. Є переможцем кількох турнірів з боксу, також захоплюється офроуд-спортом, програмуванням і розв’язанням складних системних задач.

Станіслав був співзасновником в HoReCa-бізнесі (ресторан «Салтів», кафе «Море»), і як власник справи в статусі ФОП організував вантажоперевезення Україною і за кордон. Логістика і HoReCa – складні напрямки, однак найціннішим своїм досвідом вважає роботу в IT. Також працював PHP developer в NitraLabs, UpSale, Royal Studio. У 2015 році разом з однодумцями заснував власну IT компанію Promodex. Запуск бізнесу відбувався без будь-якої матеріальної підтримки і все було створено власною працею.

Як власник IT-компанії, Станіслав пройшов крізь усі етапи й процеси цього бізнесу – розробка, продаж, маркетинг, HR та інші. Тому він розуміє і добре знає всі проблеми ведення власної справи як з боку замовника, так і виконавця.

Наприкінці 2019 року Станіслав з партнером розподілили бізнес-напрямки, після чого йому вдалося очолити IT рейтинг (повноцінно це вдалося лише наприкінці 2020 року). До цього моменту він тільки брав участь у проекті як бізнес-партнер, без можливості реалізовувати власне бачення.

Станіслав консультує бізнес-партнерів щодо розвитку онлайн-бізнесу, оптимізації та побудови бізнес-процесів в інтернеті. Усі навички, вміння та практичні напрацювання дають йому можливість бачити і розуміти, в якому напрямку потрібно розвивати сервіс IT рейтинг України.

Як виникла ідея діджитал-екосистеми?

Під час роботи в IT-сегменті необхідне використання сторонніх сервісів, без яких неможливий розвиток. Окрім щомісячної оплати, також потрібно витрачати багато часу наповненню сторінки компанії актуальним контентом та інформацією. Виникають такі труднощі:

  • Для пошуку заявок потрібно оплачувати профіль на 3-5 фріланс-біржах, ретельно стежити за портфоліо й описом компанії.
  • Для пошуку фахівців треба платити за кожне розміщення вакансії на 3-5 сервісах, де ціна однієї публікації в місяць коштує понад $ 10.
  • Тендерна система на загальних тендерних майданчиках України відбиває будь-яке бажання на участь через низку непотрібних вимог і велику аудиторію, яка не стосується IT-сегменту.
  • Складна генерація заявок з різних рейтингових сервісів. На одному сервісі додають тільки веб-дизайн, на іншому – проекти з описом, на третьому – кейси. Також не будемо забувати про збір відгуків від клієнтів за виконану роботу.

Окрім витраченого часу, всі ці сервіси вимагають щомісячної оплати або купівлі додаткової реклами. Також на кожному з них відсутня повноцінна система рейтингів, яка збирає всю інформацію про діяльність компанії і об'єднує в єдине ціле.

У результаті для підтримки SERM компанії і можливої генерації заявок треба як слід підготуватися і багато попрацювати.

Після того, як усі ці процеси були пройдені під час ведення власного бізнесу, зародилася думка про формування єдиного сервісу – діджитал-екосистеми, яка змогла б зібрати в собі всі можливості для успішного ведення і розвитку бізнесу.

Сервіс поступово переростає в екосистему, яка закриває поточні потреби ринку і вирішує нові проблеми IT-бізнесу. Діджитал-екосистема – це сервіс, де зібраний IT-сектор в одному місці: від співробітників до директорів діджитал-компаній, а також їхні потенційні клієнти.

Чому саме рейтинг, а не голосування?

Ми можемо підвищити прозорість і чесність IT-ринку завдяки рейтингам, побудованим на простих і зрозумілих алгоритмах.

Ми не продаємо місця в нашому рейтингу, їх можна отримати тільки на підставі наданої інформації про компанії:

  • Окрім звичних відомостей (портфоліо, відгуки, індекс якості сайту) сервіс враховує успішні кейси і опубліковані статті, оскільки це – важлива ознака компетентності.
  • Окрема роль у формуванні рейтингу належить процедурі верифікації, яка підтверджує справжність компанії.
  • На остаточному результаті також позначається вік компанії, адже це говорить про довіру і великий досвід.

Україна багата інтелектуальними ресурсами. Рейтинг потрібен для того, щоб призупинити відтік фахівців за кордон, створити комфортні умови для IT-сфери в нашій країні.

Автоматизація процесів і алгоритми

Усі формули, за якими відбувається формування рейтингу, працюють вже не один рік. Кожні півроку команда сервісу аналізує алгоритми і конкурентів, отримує фідбек. На підставі цієї інформації формули коригують та поліпшують, а також додають до них нові параметри.

Важливо, що всі розрахунки відбуваються автоматично. Отримання інформації для формул теж на 90% автоматизовано:

  • підтвердження портфоліо (Dev, SEO, SMM, Mobile);
  • істинність відгуків;
  • отримання технологій за портфоліо;
  • визначення ІКС за портфоліо;
  • хостинг сайту;
  • вік домену за портфоліо;
  • перевірка нагород з конкурсів сайтів.

Люди з команди лише перевіряють формування рейтингів, щоб не було будь-яких порушень і не були втрачені непрямі відомості про компанії.

Переваги рейтингу для IT-компанії

Чим якісніше працює компанія, тим вище вона знаходиться в рейтингу. Отже, компанія отримує такі плюси:

  • максимально теплі вхідні ліди (вище, ніж від SMM, PPC та інших форм реклами);
  • конверсія вище і дешевше, ніж від PPC, SMM та інших способів;
  • підвищується впізнаваність компанії;
  • колосальна економія часу, оскільки приходять максимально точні ліди під пропоновані послуги і ціни, відсіваються «сміттєві» звернення;
  • участь у чесних тендерах;
  • легше залучати потрібних фахівців в команду, бо під час влаштування на роботу вони зацікавлені в репутації компанії.

Участь у рейтингу позитивно впливає на імідж компанії, сприяє формуванню здорової конкуренції і створенню репутації надійного партнера.

Ми забезпечуємо безкоштовне користування сервісом.

У нас небагато платних послуг, адже мета полягає в тому, щоб якомога більше компаній, фрілансерів і замовників стали учасниками екосистеми. Окрім того, їхня вартість максимально доступна завдяки оптимізації та автоматизації процесів, невеликому штату співробітників.

Перспективи розвитку проекту

Команда прагне до побудови діджитал-екосистеми. Покладено початок цьому процесу і багато вже зроблено. Однак роботи ще достатньо як в суміжних нішах, так і щодо вдосконалення поточних розділів, опрацювання юзабіліті і зручності сервісу.

Найближчим часом заплановано виконати такі завдання:

  • Створити українську й англійську версії.
  • Запровадити нові розділи:
    • IT-банки: кредитування, обслуговування.
    • Платіжні системи.
    • Блокчейн.
    • Стартапи та інвестиції.
    • Фахівці (Linkedin, Behance, фріланс-біржа).
    • IT-курси.
    • IT-безпека.

Також буде доопрацьовано розділ «IT-фахівці» – одну з ключових ланок діджитал-екосистеми. Цьому розділу надається особлива увага, оскільки співробітники наразі мало задіяні на сервісі, не мають особистого рейтингу фахівця і зв'язків з компанією. Цей розділ надасть достовірну інформацію про фахівців і компанії, щоб вони могли краще дізнатися один про одного. Досвід, навички, портфоліо, відгуки та рекомендації – ця інформація дозволяє верифікувати і тих, і інших для максимально прозорої схеми подальшої співпраці.

Команда щодня працює над проектом і постійно виконує нові завдання. Це можна спостерігати на ресурсі. Про глобальні апдейти коротко повідомляємо в новинах і розсилках, а також в соцмережах.

FAQ

  • Чи накручений профіль Promodex?
  • Які переваги у розробників сервісу?
  • Чому не всі IT-компанії хочуть брати участь у проекті?
  • Куди витрачаються кошти, отримані від продажу рекламних послуг?

Ці та інші «каверзні» запитання ви можете побачити в продовженні статті у відеоформаті:

Видео: Кто стоит за первым рейтингом IT компаний Украины?

 video

Партнери та спонсори проекту

За 5 років розвитку ресурсу IT рейтинг України лише декілька компаній надали допомогу безкоштовно. Це – Geometric, Promodex і IdeAAds. Вони розробили дизайн, програмування, просування та SMM.

Також потрібно назвати партнерів і спонсорів, які надають фінансову підтримку:

Титульний спонсор:

  • Wezom.

Генеральні спонсори:

  • Inweb – спонсор SEO-рейтингу.
  • Megasite – спонсор рейтингу веб-студій.
  • Ai studio – спонсор digital-рейтингу.
  • «ШУМ» – спонсор SMM-рейтингу.

Висловлюємо всім партнерам і спонсорам величезну подяку за підтримку.

Як можна підтримати проект?

Якщо вам подобається ідея і результати роботи проекту, щомісячна підписка на PRO-аккаунт – це найкраща підтримка.

Якщо ви хочете підтримати «перший IT рейтинг України» і взяти участь у розвитку проекту, зв'яжіться з нами. Звертайтеся, і ми обговоримо перспективи. Наша команда завжди відкрита до партнерства і готова допомагати іншим як на платній, так і безкоштовній основі.

Обсудить с другими читателями:
Погода