Хуліганський ребрендинг для чаю grace

Ребрендинг для чаю grace від banda

Комментарии 1184

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у світ молодих людей та знайти новий напрям для комунікації.

За допомогою стратегічної сесії, фокус-груп та глибинних інтерв'ю нам вдалось поговорити з поколінням, до якого прагнув звернутись бренд, та знайти їхню спільну рису - тривожність.

Життя молодих людей наповнене контентом з соцмереж, робочими завданнями, івентами, можливостями та дратівливими дрібницями, як, наприклад, нерозібрана шафа чи немитий посуд у раковині. У таких обставинах ти постійно живеш із відчуттям, що ти щось пропускаєш, кудись не встигаєш і взагалі справляєшся зі своїм життям набагато гірше за інших.

Так ми зрозуміли, що ворог молоді - накрути в голові, які віднімають купу емоційних ресурсів і в 99% не мають під собою жодних логічних підстав. Без них жилося б набагато простіше та легше. І бренд grace може допомогти їх позбутися, адже перерва на чай — це саме ті п’ять хвилин, коли ти видихаєш і відволікаєшся від всього, що несеться по роботі та по життю.

Чай із хуліганським дизайном

Приймаючи до уваги, що чай найчастіше обирають за дизайном пачки, було вирішено освіжити дизайн grace та зробити його актуальним для 2021. Ми зробили логотип більш легким, із точними та акуратними контурами - нічого зайвого. На білому кольорі упаковки зухвало і навіть хуліганськи виглядають тематичні образи, створені для кожного зі смаків. Також доповнили колажі яскравою балонною фарбою для ефекту вуличної графіки. Так ми виділили grace на полиці на фоні зелено-чорно-бігбеновських або строкатих пачок конкурентів.
В новій комунікації зфокусувалися на знанні нового дизайну: байдуже, яка там позиція у твого бренда, якщо аудиторія його просто не впізнає. Так головним героєм стала пачка чаю, щоби її точно роздивилися та запам’ятали, ми показуємо її на пів екрану протягом усього ролику. А стратегічний посил «не накручуватися» маскуємо під персональні натяки-передбачення. Їх було створено аж 100, вони рандомно попадаються в YouTube та мотивують не скіпати, адже щоразу нові та персональні. Рекламу в Інстаграмі ми теж стилізували під юзер-контент, щоби люди не гортали її далі на автоматі, а бачили щось схоже на звичайні сторіз.
AR для пачки

Окремим медіа в межах кампанії став AR. На упаковці є маркер, який можна зісканувати та подивитися своє передбачення в доповненій реальності. Завдяки механіці цей AR цікаво поюзати декілька разів і навіть показати завітавшим на чай друзям.
Banda

Strategist — Богдан Гетманов
Senior Art Director — Ілля Почкун
Senior Copywriter — Роман Гурбанов
Senior Designer — Дмитро Басов
Junior Designer — Сергій Доброрєз
Junior Designer — Олексій Приліпка
Team Leader — Марина Кунєц
Junior Project Manager — Настя Полікарчук
Intern Copywriter — Олександра Ганжа

Grace

Marketing director – Шишкова Олена
Brand manager TМ grace – Царєйкіна Катерина
Digital Strategist – Валерія Боть

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода