banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у світ молодих людей та знайти новий напрям для комунікації.
За допомогою стратегічної сесії, фокус-груп та глибинних інтерв'ю нам вдалось поговорити з поколінням, до якого прагнув звернутись бренд, та знайти їхню спільну рису - тривожність.
Життя молодих людей наповнене контентом з соцмереж, робочими завданнями, івентами, можливостями та дратівливими дрібницями, як, наприклад, нерозібрана шафа чи немитий посуд у раковині. У таких обставинах ти постійно живеш із відчуттям, що ти щось пропускаєш, кудись не встигаєш і взагалі справляєшся зі своїм життям набагато гірше за інших.
Так ми зрозуміли, що ворог молоді - накрути в голові, які віднімають купу емоційних ресурсів і в 99% не мають під собою жодних логічних підстав. Без них жилося б набагато простіше та легше. І бренд grace може допомогти їх позбутися, адже перерва на чай — це саме ті п’ять хвилин, коли ти видихаєш і відволікаєшся від всього, що несеться по роботі та по життю.
Strategist — Богдан Гетманов
Senior Art Director — Ілля Почкун
Senior Copywriter — Роман Гурбанов
Senior Designer — Дмитро Басов
Junior Designer — Сергій Доброрєз
Junior Designer — Олексій Приліпка
Team Leader — Марина Кунєц
Junior Project Manager — Настя Полікарчук
Intern Copywriter — Олександра Ганжа
Grace
Marketing director – Шишкова Олена
Brand manager TМ grace – Царєйкіна Катерина
Digital Strategist – Валерія Боть