Київська обласна дитяча лікарня отримала фірмовий стиль від креативників агентства TABASCO - арт-директора Михайла Суслова та дизайнера Яни Деуліної. Основою брендингу є абревіатура ОДЛ (Обласна дитяча лікарня) та образ повітряних кульок. Пацієнтами лікарні є як дошкільнята, так і підлітки, а кульки асоціюються із безтурботністю, радістю і легкістю у дітей будь-якого віку та дорослих.
Михайло Суслов, арт-директор TABASCO:
“Батьки приводять дітей до лікарні із доволі невеселих приводів, а антураж багатьох державних медичних закладів може ще й погіршувати емоційний стан маленьких пацієнтів та їх родичів. Ми ж хотіли створити брендинг, котрий викликає у відвідувачів радість, подарує трохи безтурботності та допоможе відчути: у цій лікарні тобі бажають допомогти, і ти радітимеш життю після візиту до КОДЛ”.
TABASCO безкоштовно розробило фірмовий стиль для навігації, фасаду, форми медичних працівників, поліграфії Київської обласної дитячої лікарні. Зараз у роботі новий сайт боярської лікарні.
Катерина Савінова, директор Київської обласної державної лікарні:
«Образ повітряних кульок припав до душі всьому колективу закладу: розмаїття яскравих кольорів створює відчуття дитинства та радості. Завдяки творчому та скрупульозному підходу до справи, фірмовий стиль розроблений як для приміщень лікарні, одягу персоналу, так і прослідковується в дрібних деталях – олівцях, ручках. Ми віримо, що ці чудові ідеї обов'язково втіляться в життя».
КОДЛ перебуває у фінансовій скруті та наразі шукає інвесторів для втілення брендингу. Адміністрація буде рада будь-яким пропозиціям з цього приводу та допомозі: [email protected], тел.(067) 972 17 65.
За матеріалами прес-релізу