Київський симфонічний оркестр отримав нову айдентику

GRA AGENCY розробили айдентику для Київського симфонічного оркестру

Комментарии 1129

Перед агенцією стояла ціль, розробити візуальну айдентику, яка приверне увагу нової публіки. В новому ребрендингу відобразили поєднання сучасного та традиційного, вишуканого та вражаючого, новий вектор розвитку симфонічної музики в Україні.

Перед GRA AGENCY стояла ціль — розробити візуальну айдентику, яка буде привертати увагу нової публіки. Ії надихнуло для створення: динаміка інструментів, невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють, як цілісний організм.

Люди, як невід’ємна складова оркестру та його рушійна сила. Для посилення візуального шоку у афішах задіяні твори сучасних українських митців.

КОМАНДА

Follow us on Facebook & Instagram
Designed by Gra Agency in Kyiv
Executive Manager — Sergey Maksutenko
Art Director / Senior Designer — Julia Beliaeva
​Designer — Bogdan Moroz


За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie