Літо — це відпустки. Але кожна з них колись закінчується, і треба повертатися додому. Та як бути тим, хто не має домівки?
SHOTS зняли ролик про собак, які дорогою до моря шукають собі господарів з допомогою 4G. Таким чином агентство продовжує створювати кінематографічні історії про найголовнішу цінність Київстар — людяність.
«У співпраці з Київстар для нас важливо навіть у продуктові промо інтегрувати соціальний контекст. Як і в попередніх, у цій історії ми хотіли порушити актуальну тему. Але зробити це легко та радісно», — говорить креативний директор SHOTS Стас Качановський.
Актуальність теми зазначає і засновниця притулку для хвостатих Sirius Олександра Мезінова: «Про це майже не згадують, але наразі Україна є одним зі світових лідерів за кількістю безпритульних тварин. Тож ми раді кожному небайдужому серцю, кожній згадці в інфопросторі».
«Ми поглянули на цю проблему з іншого боку. Хочемо надихнути, а не просто розчулити. Тому й показуємо цих симпатичних собак-подорожувак, щоб кожному закортіло прогулятися з таким, взяти під опіку або ж навіть додому на диванчик», — розповідає Head of Art SHOTS Петро Стороженко.
Ролик — це тільки частина комунікації. Окрім нього Київстар і SHOTS об’єдналися із притулком для тварин Sirius і створили соціальний проєкт дружби між людьми та песиками «Дай Лапу!». Де з допомогою милого і такого, що мотивує, контенту розповідають про розмаїття способів підтримки безпритульних чотирилапиків. На сторінках Sirius уже публікуються історії від хвостатих блогерів.
Також в інстаграмі Київстар запустили маску, де можна затестити ніжності від AR-песиків.
Окрім адопції кожен охочий може допомогти тваринкам кормом, ліками, стати волонтером або ж опікуном.
«Віримо, що хвилю добра, яку ми здійняли з нашою новою кампанією, підхопить спільнота і чотирилапі побачать світ. І кожну вашу подорож ви розділите з Київстар 4G», — коментує Head of MarCom Юрій Чорненький.
За матеріалами прес-релізу