Київстар визначився з кандидатом на нову позицію «Директор з розвитку бізнесу на масовому ринку»

З 17 серпня цю позицію очолить Тетяна Лукинюк.

Комментарии 2711

Позиція B2C-директора є новою у Київстар і передбачає перехід від функціональної структури управління до сегментованої. Зокрема, функції маркетингу, продажів, сервісні служби підтримки клієнтів різних напрямків бізнесу Київстар тепер об’єднають єдиною B2С-дирекцією. Вона нестиме відповідальність за сегмент масового ринку, досягнення комерційних цілей шляхом формування та реалізації стратегії для В2C-сегмента, забезпечення конкурентної переваги компанії, визначення бачення розвитку продуктів і послуг для кращого клієнтського досвіду наших абонентів та гарантування відповідного позиціонування компанії.

«На цю позицію оголосили конкурс, метою якого було знайти людину з великою комерційною експертизою та досвідом управління великими командами. Оскільки Тетяна має глибокі знання в продажах, стратегічному маркетингу, general- та people-менеджменті у великих міжнародних брендах, то компанія була рада довірити їй цю посаду.  

Щодо позиції маркетинг-директора Київстар, то в межах нової структури вона перестає існувати. Ми вдячні Павлу Даніману, який останні 5 років обіймав цю посаду та зробив вагомий внесок,  який дозволив Київстар стати найдорожчим брендом України. Також раді повідомити, що відтепер Павло обійматиме посаду «Директор із розвитку нових напрямків бізнесу на масовому ринку». Не сумніваюся в його успіху на цій позиції», – прокоментував нові призначення президент Київстар Олександр Комаров.

«Я щасливий, що ці 5 років були максимально наповнені викликами та перемогами. Разом з командою ми зробили Київстар №1 серед телеком-компаній світу за багатьма показниками. А наш маркетинг неодноразово визнавався найсильнішим на ринку. Впевнений, що зміни в структурі компанії матимуть позитивний вплив на бренд Київстар, а я буду застосовувати свої знання та досвід в розвитку нових проривних та перспективних напрямках бізнесу» - прокоментував своє нове призначення Павло Даніман.

Перед Тетяною стоять доволі амбітні цілі щодо розвитку B2C-брендів Київстар (мобільний зв'язок та Інтернет, фіксований зв'язок «Домашній інтернет» від Київстар, платформа онлайн-телебачення «Київстар ТБ» тощо) та запуску нових продуктів в межах єдиної екосистеми.

«Я пишаюсь можливістю долучитися до лідерської команди Київстар. Мені завжди імпонували цінності компанії та бренда,  і я рада використати свої знання та вміння задля подальшого процвітання компанії», –  зазначила Тетяна Лукинюк.

Нагадаємо, що вона більш ніж 25 років працює у таких великих корпораціях, як Oriflame, Anheuser-Busch InBev, RedBull, і входить до списку найвпливовіших жінок України за версією журналів Forbes, «Новое Время», «Фокус».

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода