Kia створили дуже дивну автомобільну рекламу

Хіппі, королева диско і бізнесмен, натхнений мріями про Волл-стріт, знялися у ностальгічному ролику від Kia.

Комментарии 889
У рекламі чоловік блукає по величезній стоянці у пошуках свого автомобіля. Дорогою він зустрічає різноманітних перехожих, які застрягли у часовій пастці цієї автостоянки. 

Чоловік вигулює лише скелет своєї собаки, а бабуся перевозить у візочку уже дорослого чоловіка. Щоб уникнути такої долі, герой використовує спеціальний додаток від Kia Sorento «Знайди мою машину».

Сюжет написаний Джеком Крістенсоном  і Педро Лоуренцо, а ролик знятий режисером Бьорном Руманом за допомогою компанії «Zauberberg».

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.
 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода