Старт запланований на літо – сезонний пік кишкових розладів та отруєнь. Ентерол – французький пробіотик який допоможе впоратись з захворюванням.
Кампанія представлена на ТВ 30-секундним роликом «Дачники», а також його 15-секундним сіквелом з розвитком сюжету.
У Інтернеті можна побачити три прероли на Youtube та їх 10-секундні версії. Інтернет-ролики будуть виходити один раз на місяць, відповідно до сезону: червень – полуниця, липень – абрикоси, серпень – кавуни.
Клієнт – BIOCODEX Ukraine
Ерман Озтюрк – General Manager BIOCODEX Ukraine
Зоя Старухіна - Group Product Manager Sales & Marketing.
Агентство - KINOGRAF
Креативна група - Святослав Спектор, Віталій Кокошко, Богдана Клименко.
Фінансовий директор – Любов Кокошко
Продакшн – KINOGRAF
Продюсер – Алевтина Шкляревич
Режисер – Віталій Кокошко
Оператор – Олексій Хорошко
Художник – Ілля Верхман
Монтаж – Сергій Вільчинський
Пост – Олексій Попов
Звук – Олександр Пустарнаков
За матеріалами прес-релізу