KINOGRAF представляє літню кампанію для засобу Ентерол

Агентство KINOGRAF та корпорація BIOCODEX Ukraine представляють результат співпраці – літню рекламну кампанію для бренду Ентерол.

Коментарі 2242

Старт запланований на літо – сезонний пік кишкових розладів та отруєнь. Ентерол – французький пробіотик який допоможе впоратись з захворюванням.

Кампанія представлена на ТВ 30-секундним роликом «Дачники», а також його 15-секундним сіквелом з розвитком сюжету.

У Інтернеті можна побачити три прероли на Youtube та їх 10-секундні версії. Інтернет-ролики будуть виходити один раз на місяць, відповідно до сезону: червень – полуниця, липень – абрикоси, серпень – кавуни.

 Ентерол. Дачники 30 сек
 Ентерол. Дачники 15 сек
 Ентерол. Полуниця
 Ентерол. Абрикоси
 Ентерол. Кавуни

Клієнт – BIOCODEX Ukraine

Ерман Озтюрк – General Manager BIOCODEX  Ukraine

Зоя Старухіна - Group Product Manager Sales & Marketing.

Агентство - KINOGRAF

Креативна група - Святослав Спектор, Віталій Кокошко, Богдана Клименко.

Фінансовий директор – Любов Кокошко

Продакшн – KINOGRAF

Продюсер – Алевтина Шкляревич

Режисер – Віталій Кокошко

Оператор – Олексій Хорошко

Художник – Ілля Верхман

Монтаж – Сергій Вільчинський

Пост – Олексій Попов

Звук – Олександр Пустарнаков

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода