KINOGRAF відправляє на орбіту дріжджі «Духмяна Хата»

Нова кампанія для дріжджів «Духмяна Хата» від KINOGRAF, приурочена не стільки до Дня космонавтики, скільки до Великодня.

Комментарии 1382

Хто стане сперечатися, що послідовність – одна з важливих прикмет грамотної комунікаційної стратегії. Або, як сказали би англовчені маркетологи, «консистентність – це маст». Пару років тому Kinograf заявив, що дріжджі «Духмяна Хата» легкі на підйом, і з того часу шукає всілякі способи доводити це знов і знов. Ось і в новій кампанії, приуроченій не стільки до Дня космонавтики, скільки до Великодня, ми говоримо, про те ж саме – на дріжджах «Духмяна Хата» ваше тісто легко підніметься високо вгору.

Як, власно, вже 4-й рік поспіль підіймається вгору ринковими сходами сам бренд «Духмяна Хата». Лише за останній рік його доля на ринку дріжджів зросла у півтори рази.

І весь цей час у рекламному відсіку пілотованого корабля «Духмяна Хата» - його добрий партнер Kinograf.

Нагадаємо, що у 2020 році KINOGRAF та Lesaffre Ukraine отримали золоту та бронзову статуетку Effie за рекламну кампанію «Карантинні розваги», суть якої полягала у проведенні челеджу випічки під час першого жорсткого локдауну в Україні.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода