Кит, рибки та скрипки або як маленький хлопчик зробив ребрединг «Водного Мира»

Все це можна побачити в новому рекламному ролику бренду морепродуктів, присвяченому глобальному ребредингу «Водного Мира», що стався вперше за 5 років.

Комментарии 1251
Нову айдентику та позиціонування бренду глядач бачить очима маленького хлопчика, разом з яким занурюється в казковий підводний світ, світ пригод та неймовірної краси моря. Там він зустрічає великого кита, який йому… посміхається. І вже немає ніяких сумнівів, що герой, зображений на логотипі бренду «Водный Мир» – саме кит, він добий та позитивний.

Цікаво, що ролик знімали ще до карантину, але тепер він став дуже доречним, бо саме зараз так хочеться на море, яке як ніколи далеко… Але ж море завжди с нами… в уяві, спогадах та приємних враженнях, особливо коли ти вдома з найріднішими.

Ідею втілювали разом з Play Production (FILM.UA Group), а режисером відеоролика став Юліан Улибін - композитор за першою освітою. Тому до музики він ставився настільки вимогливо-ніжно, що для написання композиції довелося записувати «живі» скрипки».
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie