Китайський Новий рік 2021: бренди шукають світло в темряві

2021 рік стане першим роком, коли китайський Новий рік виглядає інакше для багатьох азіатських сімей, які святкують. Як результат, деякі більш традиційні рекламні тропи, такі як люди, які подорожують далеко та широко, щоб побувати з родиною, залишились позаду в 2020 році.

Комментарии 1591

Тим не менш, сторітеллінг все ще залишається на порядку денному для багатьох брендів. І замість випробуваних тем, кампанії вийшли більш творчими, ніж будь-коли, пише The Drum.

В рекламі Apple зображений фантастичний монстр, Burberry закликає до позитиву, тоді як Coca-Cola відзначає радість у повсякденній діяльності, Adidas поєднує онлайн та офлайн із п’янкими спецефектами.

Давайте подивимось, що бренди придумали цього року. Зауважимо, що CNY  (Chinese New Year), подібно до Super Bowl в США, є ключовою подією для брендів щоб креативно звернутися до величезної китайською аудиторії.

H&M: Поєднує всі відмінності від Forsman & Bodenfors

Цього китайського Нового року компанія H&M «поєднує всі відмінності», визнаючи, що святкування цього року буде іншим, оскільки світ інший. Бренд розглядає глобальні виклики, з якими ми стикалися протягом останнього року, від пандемії до расових поділів, припускаючи, що це час об’єднатися.

 video

Adidas: Рік Бика

Adidas розпочала енергетичну, насичену знаменитостями китайську новорічну кампанію для свого бренду Originals, яка фокусується на монеті обмеженого тиражу, яку користувачі можуть викупити онлайн або офлайн.

Кампанія стартує з телевізійною рекламою, яка використовує спеціальні ефекти, щоб розповідати історії про зірок знаменитостей, які подорожують китайським Новим роком у місті. У барвистій рекламі представлені Джексон Йі, Ісон Чан, Лю І Фей, Чжан Цзюнь Нін та Ван Шен Ді.

Окрім цього, люди можуть виграти монети Adidas, якщо вони роблять покупку. Adidas створив як віртуальні, так і фізичні монети, які пов'язують інтерактивність в Інтернеті та в режимі офлайн. Фізичні монети можна сканувати за допомогою програми Adidas, щоб показати інтерактивну гру, в якій користувачам потрібно збирати побажання зірок кампанії, щоб виграти призи.

 video

Apple: Nian від TBWA Media Arts Lab

Apple продовжує послідовну стратегію - розповідати добре продуману історію, зняту за допомогою останнього мобільного телефону, але до 2021 року бренд представив фантастичну історію про дівчину та монстра.

Бренд також залучив відомого режисера Лулу Ван, який режисував фільм віддалено з Лос-Анджелеса, разом зі знімальною групою в Китаї.

Ролік "Ніан" зображує страх перед невідомим у свіжій інтерпретації улюбленого китайського новорічного фольклору, знятого кінематографічно через об'єктив iPhone 12 Pro Max.

 video

Також є відео, як відбувалось створення фільму

 video

Coca-Cola: Зізнання від McCann Worldgroup Shanghai

Coca-Cola розпочала свою китайську новорічну кампанію «Сповіді». На основі деяких історій із реального життя реклама досліджує значення китайського Нового року у світі, який змінився з пандемією. Кампанія, розроблена McCann Worldgroup Shanghai, є пастишем трьох незалежних історій про молодих громадян, які проживають у Китаї.

 video

Singtel: Дім моєї бабусі

Компанія Singtel повторила свій комедійний підхід до сімейного життя в історії про те, як конкурентоспроможна сім'я рятує китайський Новий рік за допомогою технології 5G.

Персонажі з минулорічного ролика «Дороги його дідуся» повертаються і мчаться першими дістатися до бабусиного будинку, щоб бути в межах восьми осіб (відсилання до правил безпечного дистанціювання в Сінгапурі).

 video

Burberry: Немає солодощів без гіркоти від BBH China

Прихід весни щороку сигналізує про те, що китайський Новий рік знову на нас чекає, однак із замиканням у більшості країн світу святкування цього року, швидше за все, будуть приглушеними.

Очевидно, що реклама Burberry на 2021 рік тонко киває на те, наскільки Covid-19 змінив спосіб, як люди відзначають найважливішу подію в китайському календарі.

Створений BBH China з амбасадорами Burberry, Чжоу Дуню та Сун Вейлун, шестихвилинний ролик відкривається молодою дівчиною, яка цікавиться, як виглядає весна надворі. Коли молода дівчина підростає і йде по життю, вона усвідомлює, що солодощів немає без гіркоти.

 video

KFC Singapore: сюрприз зодіаку від TSLA

Новий ролик KFC з дивовижним викриттям переказує ті найважливіші, останні моменти зодіакальної гонки: перемагає не пацюк чи бик, а нова курка Goldspice від KFC, яка запалює небо, щоб пройти фінішну лінію та у відро KFC.

 video

Papa John's: новорічна анімація від Qumin

Американська франшиза піци Papa John’s запустила зворушливе анімаційне відео святкуванні Китайського Нового року (CNY), завоювавши емоційні зв’язки з аудиторією Gen Z у Китаї.

Традиційно на китайський Новий рік люди збираються, щоб поділитися найкращими побажаннями, надіславши червоні пакети, привітання, подарунки та побажавши процвітаючого року. Цього року Papa John’s випустить піцу, яка використовує яловичину як ключовий інгредієнт, щоб символізувати вступ у новий рік Бика, щоб побажати «бичачого» року, сповненого удачі.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода