Wunderman Thompson UK створила зовнішню рекламу для KitKat, яка містить лише два слова: «Have a...» («Є...»), щоб довести тривалу силу постійного повідомлення бренду.
video
У 1957 році компанія KitKat представила свій слоган «Have a Break, Have a KitKat» («Є перерва – є KitKat»), і донині він широко відомий у всьому світі.
Тепер KitKat пішов на крок далі, розсуваючи межі кількості літер необхідних на плакаті, щоб зрозуміти повідомлення бренду. Переймаючи спадщину бренду, Wunderman Thompson UK створив унікальний тип цифрового билборду, який оживляє дух бренду так, як тільки KitKat може – зробивши перерву на півдорозі створення реклами.
На плакаті зображено лише п’ять літер «Have a» білим текстом на характерному червоному тлі, а пробіл блимає там, де ви очікуєте побачити слово «Break». Під час опитування, проведеного компанією Wunderman Thompson UK, більше половини людей не лише визначили бренд, але й зрозуміли повідомлення бренду, демонструючи силу слогану.
Тепер KitKat пішов на крок далі, розсуваючи межі кількості літер необхідних на плакаті, щоб зрозуміти повідомлення бренду. Переймаючи спадщину бренду, Wunderman Thompson UK створив унікальний тип цифрового билборду, який оживляє дух бренду так, як тільки KitKat може – зробивши перерву на півдорозі створення реклами.
На плакаті зображено лише п’ять літер «Have a» білим текстом на характерному червоному тлі, а пробіл блимає там, де ви очікуєте побачити слово «Break». Під час опитування, проведеного компанією Wunderman Thompson UK, більше половини людей не лише визначили бренд, але й зрозуміли повідомлення бренду, демонструючи силу слогану.