КIVI і MEGOGO оголосили про стратегічне партнерство: що змінилося для користувача?

Міжнародний виробник телевізорів, компанія KIVI, і найбільший медіасервіс у Східній Європі, MEGOGO, оголосили про стратегічне ексклюзивне партнерство.

Комментарии 1155

Мета тісної співпраці — швидкий і зручний доступ користувача до 300 каналів і більше 19 000 фільмів, а також спортивним трансляціям, аудіокнигам та іншим розділам медіасервісу MEGOGO з головного екрану телевізорів KIVI.

Зміни в  інтерфейсі вже торкнулися всіх телевізорів KIVI з функцією Smart TV модельних рядів до 2020 року (близько 420 000 пристроїв в Україні) після травневого оновлення ПЗ. Технічна інтеграція MEGOGO з телевізорами на Google Android TV (продуктова лінійка 2020 і наступних років) пройде найближчим часом.

На головному екрані телевізорів KIVI в категоріях Фільми та ТВ-канали користувачам буде в першу чергу виводитися актуальний контент MEGOGO. Співпраця передбачає і спільне управління рекомендаціями, які будуть визначатися з урахуванням даних медіасервісу з релевантності контенту для української аудиторії.

«Робити MEGOGO комфортнішим — наше ключове завдання. Користувачі смарт-телевізорів KIVI оцінять зручність медіасервісу завдяки, в першу чергу, швидкому доступу. Просто в один клік можна запустити додаток MEGOGO, а наша система рекомендацій на основі уподобань користувачів буде обирати актуальний контент для кожного і виводити прямо на головний екран телевізора», — зазначає Іван Шестаков, директор із стратегічного розвитку MEGOGO.

Для швидкого доступу до контенту MEGOGO фахівці KIVI запрограмували ще й окрему кнопку пульта дистанційного керування — кнопку KIVI TV.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода