Класичні напої ТМ Бон Буассон у новому яскравому дизайні

До 20 –річчя компаніі «Бон Буассон» кардинально оновила дизайн свого флагманського бренду – лимонадів золотої серії ТМ Бон Буассон.

Комментарии 2203

Лінійка лимонадів не тільки отримала новий зовнішній вигляд, а ще й доповнилася новим чудовим смаком – «Цитрус»!

Треба підкреслити, що ребрендінг  торкнувся не лише етикетки, змінився логотип бренду та навіть позиціонування продукту  в цілому. Відтепер золота серія ТМ Бон Буассон – це класичні лимонади з власною репутацією та історією.

Сучасний зовнішній вигляд надає бренду нове обличчя та націлений на більш молоду аудиторію. Комунікація зі споживачем відбувається через емоціональну складову, що дозволить продукту ще більш ефективно конкурувати з іншими виробниками.

Класичні лимонади золотої серії Бон Буассон створені для теплих моментів в колі рідних та друзів.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода