KLO запустили фаст-фуд, який сповільнює

Ідею розробили в Michurin

Коментарі 2707

KLO —  це заправка по-київськи. Бренд, який існує, щоб обертати проблеми киян у щось хороше. 

Нещодавно компанія запустила особливе меню. В його складі хот-доги з буряком, корицею, і навіть яблуками. Коротше, поєднання інгредієнтів незвичне, ще і самі страви потребують більше часу на поїдання. А кияни постійно поспішають. А заправка це місце, де все апріорі має бути швидко.

Челендж — як розказати вічно поспішаючим киянам про їжу, на яку треба час?

Рішення — сповільнити все. 

Так з'явився слоуфуд — перший фаст-фуд, який сповільнює людей. А у складі його меню такі айтеми як слоудог, слоубургер та слоурол. 

Ми справді часто поспішаємо, забуваємо відчувати себе і кайф від існування. Для цього і потрібен слоуфуд: щоб сповільнитись, відчувати смаки, звертати увагу на себе. Ідея допомогла розтягнули час на задоволення від їжі. Пакування теж розтягнули, додали питання про життя у Києві, дивні балкони і космічний туризм.

Виходить, що слоуфуд допомагає зловити момент, але тільки після сповільнення. З нашим кейсом так само, подивитись на швидку не вийде. Доведеться сповільнитись до 0.25. 

 video
За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода