Клуб ADC*UA своїм голосуванням відновлює систему фестивальних коефіцієнтів у Міжнародному рейтингу креативності

Всеукраїнська рекламна коаліція повернулась до системи коефіцієнтів фестивалів в Міжнародному рейтингу креативності для комунікаційних агентств України.

Комментарии 6641

На минулому тижні відбулось голосування членів Клубу арт-директорів України ADC*UA за оновлення Міжнародного рейтингу креативності ВРК. На голосування були винесені питання:

1) Повернення коефіцієнтів «складності» для фестивалів в рейтингу

2) Оновлення списку фестивалів та включення нових міжнародних фестивалів Golden Drum та Gerety Awards

Рішення приймалися більшістю голосів.

Останні зміни в Міжнародному рейтингу креативності були в кінці 2019 року. Тоді рейтинги креативності ВРК було перезапущено, в тому числі і Міжнародний рейтинг – був оновлений список фестивалів, які увійшли до Міжнародного рейтингу, та відмінена система множення на коефіцієнти, яка існувала попередні роки. На той момент до рейтингу увійшли міжнародні фестивалі рейтингу WARC Creative 100, а також фестивалі ADCE Awards та Epica Awards. Таким чином, в міжнародному рейтингу брали участь тільки такі глобальні фестивалі: Cannes Lions, ADCE Awards, Clio Awards, D&AD, London International Awards (LIA), The One Show та Epica. Всі нагороди розраховувались за системою присвоєння балів: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15. Нещодавно опублікований Міжнародний рейтинг 2021 був якраз розрахований за даною методикою – деталі за посиланням.

Однак за результатами голосування членів Клубу ADC*UA прийняті рішення:

  • Підтримано – повернення коефіцієнтів «складності» для фестивалів в Міжнародному рейтингу
  • Не підтримано – оновлення списку фестивалів та включення в список міжнародних фестивалів Golden Drum та Gerety Awards

Тому з сезону 2022 в дію вступає нова методика для Міжнародного рейтингу креативності, яка буде включати врахування коефіцієнтів фестивалі, а список міжнародних фестивалів/конкурсів залишиться незмінним.

Костянтин Шнайдер, член Клубу Арт-директорів України ADC*UA, член Наглядової Ради ВРК напряму «Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси», Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine та Saatchi&Saatchi Ukraine, прокоментував повернення коефіцієнтів для фестивалів: «Ми хотіли повернути коефіцієнти при підрахунку балів, отриманих на міжнародних фестивалях, для Міжнародного рейтингу ВРК. Для чого потрібен коефіцієнт? Щоб підкреслити "вагу" нагороди. Ми розуміємо, що шорт-лист Cannes Lions, можливо, крутіший, ніж золото Epica. Ну точно крутіший, ніж шорт-лист Epica. А як визначити цю різницю?

Дуже просто. Насправді, "крутість" визначається рівнем складності, а цей рівень визначає конкуренція. А це, в свою чергу, відкрита інформація. Відповідно, достатньо використовувати два параметри – кількість подач на фестиваль та кількість країн, які брали участь у ньому, щоб зрозуміти який фестиваль крутіший. Після аналізу статистики щодо кількості подач та країн учасниць ми представляємо коефіцієнти для фестивалів».

Коефіцієнти міжнародних фестивалів/конкурсів «Міжнародного рейтингу креативності»

Фестиваль/конкурс Коефіцієнт
Cannes Lions k=10
D&AD k=6
The One Show k=6
LIA k=4
Clio k=2
Epica k=2
ADCE Awards k=1

Система начислення балів залишається незмінною: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15. 

Раз на три роки коефіцієнти будуть оновлюватись згідно актуальної статистики.

Ознайомитись з рейтингами ВРК для агентств, рекламно-комунікаційних груп та рекламодавців, а також з їх методикою можна на сайті ВРК в розділі «Рейтинги» за посиланням.

ВРК та Клуб арт-директорів України ADC*UA.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода