Всеукраїнська рекламна коаліція організовує КМФР вже 24 раз, конкурсна програма не зупинялась ані за часів пандемії, ані під час війни. Фестиваль, як і рекламний креатив та індустрія в цілому, адаптується та трансформується під реалії. Конкурсна програма КМФР проходить в рамках проєкту Ukrainian Creative Stories 2023 та сфокусована виключно на соціально значущих комунікаціях. Адже спрямовувати зміни щодо допомоги навколишньому середовищу, захисту тварин і дикої природи, боротьби з дискримінацією, досягнення гендерної рівності, боротьби з бідністю та голодом, та найголовніше для України зараз – протидії війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства – все це є важливим світовим трендом та запитом від суспільства. Згідно результатам дослідження Global Trends 2023, 80% споживачів погоджуються, що бренди можуть одночасно заробляти гроші та підтримувати добрі справи. Тож КМФР говорить креативникам зі всього світу “Make the world a better place!”, чим закликає збільшувати частку соціально спрямованих комунікацій для своїх клієнтів.
Світова спільнота радо відкликається на заклик та долучається до КМФР 2023 у різних формах: поширює інформацію, приєднується до суддівства та подає роботи. Широке залучення професійної спільноти до фестивалю є гарними можливостями для українських агенцій заявити про себе та знайти нових іноземних партнерів, впевнені у ВРК.
Інформаційно КМФР підтримує найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств – EACA, а також 24 індустріальні асоціації Європи, що входять до неї, які в свою чергу поширюють інформацію серед своїх членів. Також про КМФР інформацію поширюють Effie Worldwide та локальні програми Effie по всьому світу.
Також до поширення інформації про фестиваль приєднуються й іноземні професійні медіа: французький Strategies, британський LBBOnline, німецький Horizont, іспанські Ctrl та Anuncios, румунський IQads, фінський MRKTNG, ряд міжнародних медіа та інформаційних ресурсі рекламної галузі Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Бразилії та Африки.
Тож фіналісти та переможці конкурсу матимуть змогу заявити про себе серед професійної спільноти не лише Європи, але й світу.
Цінною нагодою, яку мають кейси, подані до міжнародного конкурсу, є можливість показати свою роботу професійному журі. До журі КМФР входять лише міжнародні спеціалісти з досвідом суддівства та нагородами на міжнародних фестивалях і конкурсах, в тому числі на Cannes Lions. До суддівської команди вже увійшли фахівці з 19 країн світу та залучення до суддівства ще триває.
Також КМФР має склад учасників з широкою географією. До фестивалю вже надійшли роботи з Австралії, Великобританії, Венесуели, Грузії, Італії, Казахстану, Німеччини, Нідерландів, Польщі, Португалії, США, України, Чилі. Іноземні учасники – це не лише конкуренти на рекламному змаганні, це й можливі партнери у майбутніх проєктах. Тож міжнародний фестиваль, говорять організатори, – це нагода для українських креаторів формувати та посилювати свою репутацію та компетенції, а також налагоджувати нові партнерські зв’язки.
Подавайте свої роботи до КМФР 2023
Regular Deadline – 1 квітня 2023
Оголошення переможців – кінець травня 2023
Долучайтесь до соціально значущих комунікацій!
Давайте робити світ кращим разом!
Для довідки:
Ukrainian Creative Stories 2023 – це проєкт, який висвітлює тренди креативної індустрії, відзначає найяскравіші імена та нагороджує найкращі роботи не тільки України, а й світу. З початку війни, метою Ukrainian Creative Stories є стимулювати креативні комунікації робити світ кращим, безпечнішим, толерантнішим, відповідальнішим, тощо.
Генеральний партнер UCS – Нова Пошта, яка Доставляє перемоги.
В рамках Ukrainian Creative Stories у 2023 проходить Київський Міжнародний Фестиваль Реклами та був реалізований національний проєкт National Creative Contests – три відкриті конкурси, метою яких було заохочувати креативників до створення соціальних комунікацій та налагодження співпраці між креативниками й міжнародними фондами і державними установами.