Колаборація Jägermeister із графіті-майстрами для Rozetka

Jägermeister — бренд, який ніколи не спить. Він — провідник у життя нічного міста. І нова колаборація зі знаковими графіті-майстрами країни якнайкраще підкреслила це.

Коментарі 1545

Як усе починалося?

В Sasquatch Digital знають: активація, яка пройде в листопаді, має починатися з підготовки десь улітку. Стартували з цього посту в червні. 

Кинули клич підписникам із проханням допомогти знайти найкращих графіті-майстрів України. Серед тих, хто відгукнувся, розіграли пляшку Jägermeister. З коментарів обрали 8 графітчиків, зібравши між справою майже 20 тисяч переглядів публікації, 606 лайків, 226 коментарів, 41 репост, 37 збережень, 153 відвідування сторінки, 52 кліки за посиланням у шапці профілю та 58 нових підписників.

Батл графітчиків

Ну і як же вирішити, хто з художників найкращий? Використовували батли в сторіз, щоб визначити тих, із ким бренд зробить колаборацію. Ця комунікація зайшла в топ: дві з чотирьох історій стали найкращими за активністю місяця.

Батл зібрав 9373 реакції, а проголосували в ньому понад тисячу підписників. У фінал вийшли майстри Humorrr, Raskazzz, Masha Shango і Pakooner.

У голосуванні виграв Bios Lines, а не Raskazzz. Але перший майстер довго не давав відповідь на співпрацю. Тому вибрали йому заміну серед тих, хто став п'ятим за сумою голосів.

Графітчики активно репостили до себе сторіз із голосуванням, просили сапортувати друзів, а вони — підтримували та закликали голосувати за фаворита. Як результат, уже на етапі підготовки до осінньої активації  мали широке охоплення і високе залучення. Ба більше, отримали десятки повідомлень із питаннями, як купити футболку від того чи того майстра.

Створюємо мерч

Знайти графіті-майстрів потрібно було для створення мерча Jägermeister. Бриф давав широке поле для фантазії, а якщо й обмежував майстрів, то лише базовими ввідними: «Готовою роботою може бути напис Jägermeister у твоєму фірмовому стилі або просто малюнок у фірмових кольорах, що відповідають DNA бренду». Ще були пантони, лого у векторі, мудборд і максимально докладний опис Jägermeister. Але без цього нікуди.

Деякі з майстрів не хотіли афішувати своїх імен, тому що залишатись інкогніто для них — частина самоідентифікації. Так, один із художників використав адреси друзів навіть для розрахунку та отримання документів.

До вересня отримали перші ескізи:

Маша Шанго навіть записала процес створення своєї роботи.

 video

У жовтні футболки пішли до друку. Усього зробили 1 200 примірників у чотирьох розмірах (S, M, L, XL). Футболки були з брендованими бірками та пакованням.

Полювання на футболки

Це перший набір, створений для реалізації тільки в e-commerce ексклюзивно на Rozetka. Для цього ми створили лендинг.

Про фінал колаборації підписники сторінок Jägermeister дізналися з акаунтів у Facebook і Instagram. Мерч тепер може отримати будь-який користувач, котрий купив три пляшки Jägermeister ємністю 0,7 л.

Для підтримки активації на сайті створили банер та запустили таргетовані кампанії в соціальних мережах.

Результати

33 004 перегляди постів.

9373 реакції на батл-сторіз.

114 шерів сторіс.

Команда Jägermeister

Digital manager — Анастасія Ташлай
Head of Marketing Department — Наталія Хованська
Development Director of Import Spirits Category — Оксана Сахно

Команда Sasquatch Digital
CEO — Роман Геращенко
Art Director — Микита Роговець
Designer — Дар'я Праведна
Account Director — Катерина Цабанова
Account Manager — Дар'я Білоконь
SMM Head — Катерина Гайворонська
Senior SMM Manager — Регіна Райська
​Copywriter — Аріна Подорожня

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода