Колеса всьому голова

Креативне агентство mirrolab розробило ім’я та айдентику для постачальника автозапчастин

Комментарии 1183

Компанія PitStop була заснована у далекому 1993-му році, коли з’явився попит на якісні автозапчастини. Компанія виросла і у свої 27 має інтернет-магазин, мережу роздрібних магазинів, мережу регіональних представників по всій Україні та свій автосервіс BOSCH.

І прийшов час компанії оновитись – змінити назву та логотип. Завдання стояло зробити щось сучасне, але стримане. Бо основа їх аудиторії – консервативні гуртовики (СТО, автомагазини, фірми).

Спершу агентство mirrolab придумало ім’я. Клієнтів компанії об’єднує любов до автомобілів. Так народилась назва Syndicar – об’єднання автомобілістів, або автосиндикат.

Із першої літери нового імені – S – зробили знак, який став основою логотипу.

 Syndicar-1920x1080

Розділивши S на чотири частини, додали йому динаміки та автомобільного характеру. Елементи сформували чотири кільця – як колеса в авто. Це дало ідею, як використати прийом для рекламних потреб компанії.

Геометрію колеса взяли за принцип у дизайні комунікації. Блоки з інформацією, на яку варто звернути увагу, розміщені у контрастних колах, які перекликаються із логотипом і формують цілісно поєднану композицію.

Так із простого рішення для лого виросла єдина візуальна система, яка об’єднала айдентику, комунікацію та нове самовідчуття компанії.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie