Зміна парадигми
Останні років десять регресивними вважаються заходи без арт-складової. А з 2020 року через пандемію формати івентів взагалі змінились: неактуальними стали заходи, які неможливо провести онлайн. Завтра ж «відсталими» івентами будуть ті, які не комбінують мистецтво, науку та технології. Формати постійно вимагають креативу: організувати театральний перформанс, оформити арт-фотозону замість бренд-волу або провести фіджитал-івент.
Чи навіть зробити імерсивний івент із залученням акторів та побудовою містечка з минулого.
А якщо до цього додати ШІ?
Вау-ефект
ChatGPT як перекладач на конференції? Без проблем. Пам'ятаєте, як раніше всі жалілися на помилки та робили меми з Google перекладача? Зараз уже не так багато приводів для сміху – машинка працює та перекладає. Тож, уявіть собі питання: «Гайз, у кого є контакт ШІ-перекладача з каталанської?».
Або візьмімо креативний контекст. Мережі, які створюють «картинки» викликають дискусії серед представників візуальних мистецтв. Періодично проводяться івенти з інсталяціями, де ШІ генерує аудіо чи візуальний контент протягом заходу. Тут тобі й музика, і фотозона, і вау-ефект. А якщо умовний ChatGPT стане постійним помічником: «Нам треба дизайн листівки та відеофутажі для концерту. Хто закине ТЗ у нейромережу?».
Одного разу моя колега дала мені навушники й сказала: «Люди мають відчути отакий вайб». Я слухала пісню з її плейлиста, а потім ми разом планували, як зробити так, щоб люди відчули те, що нам потрібно. Нещодавно Google анонсував нейромережу, яка за текстовим описом генерує звуковий ряд. Компанія поки не запустила технологію для користування, а лише вихваляється. Але завтра… «Колеги, хто дропне наш сценарій у ШІ? Потрібно згенерувати звук!».
Ба більше, кілька місяців тому медіа писали про запуск ШІ платформи-помічника для написання сценаріїв. Драматургам, які тестували платформу, результат не сподобався через шаблонність. Але ми це вже колись проходили з перекладачами. «Колеги, дивилися Євробачення? Як думаєте, їм сценарій ШІ писав чи людина?», – вирішуйте самі, чи це майбутнє чи фантазія на івент-ринку.
А пам’ятаєте, якою атракцією була роборука, яка наливала просекко гостям? Ми незчулися, як роботи стали частиною стейдж-менеджменту.
Питання у тому, як ця технологія розвинеться, та коли ШІ стане частиною більш функціональної машини, яку запросять організовувати івенти разом із вами. І чи буде це ШІ-хостес, ШІ-світлорежисер або навіть ШІ-журналіст – поки що загадка. Наша ж команда поступово відкриває для себе ці пазли та тестує їх разом із клієнтами.
Авторка: Анастасія Сердюкова, event-менеджерка PR-агентства MAINSTREAM.