Коли є заради кого зупинитися

Щира соціальна кампанія про безпеку дорожнього руху від Міністерства інформаційної політики та PROVID DDB, креативної агенції у складі AGAMA Communications.

Комментарии 856

Жахати наслідками, лякати покаранням, вмовляти — що іще може робити соціальна реклама? Міністерство інформаційної політики України та PROVID DDB знайшли ще один переконливий спосіб говорити з водіями.

«Ми вирішили зробити це через осмислення потенційного результату таких трагедій. Трагедій, що руйнують життя як безпосередніх учасників, так і їхніх близьких. Тож саме вони — близькі, котрі роблять наше життя кращим, теплішим, надають йому сенсу та цінності — мають спонукати нас не ризикувати тим, що маєш», — говорить креативний директор PROVID DDB Влад Галяпа.

Просто, щиро про те, що близьке кожному, — так можна охарактеризувати нову кампанію про безпеку дорожнього руху.

 Ministry of Information Policy – Bracelet
 Ministry of Information Policy – Toy
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода