Коли вдома як вдома

VMLY&R (ex-Geometry) розробило довгострокову комунікаційну платформу для IKEA «Коли вдома як вдома».

Комментарии 1119

IKEA прийшла в Україну. Щоб анонсувати цю насправді велику подію, задовго до неї IKEA оголосила креативний тендер. 

Агентство-переможець VMLY&R (ex-Geometry) запропонувало не повторюватися з позиціонуванням, як в Росії («Є ідея. Є IKEA»), а формувати бренд в Україні на українських цінностях, закладених у довгострокову комунікаційну платформу «Коли вдома як вдома».

Першу кампанію вирішили приурочити до відкриття першого магазину в Києві. А що роблять насамперед, коли знайомляться? Звичайно, вітаються. Тим більше що українська нація дуже гостинна і ми маємо більше 40 способів привітатися.

Ось меблі IKEA і вітають нас від свого імені, на свій IKEA-манер, в ТБ-кампанії, в диджиталі і в зовнішній рекламі. Три головні герої роблять це по-різному: огрядний гардероб знімає капелюх, наче справжній джентльмен, диван-підліток безрезультатно шукає «диванних експертів», а стіл доводить, що він і його друзі-стільці – це і є справжня IKEA, а не ті численні «ікеї», що заполонили ринок.

«Хей, Київ!» – це лише початок. «Хей, Одеса!», «Хей, Дніпро!», «Хей, Львів!» – хто наступний? Скоро дізнаємося. 

 video
 video
 video

Credentials:

Client - IKEA

Agency - VMLY&R  (ex-Geometry)

Creative director – Надя Трикоз

Creative Group head – Коля Якубов

Senior copywriter – Аня Шелестун

Art director – Ксенія Семенюк

Business lead – Надя Жарікова

Production - Toy Pictures

Director - Марія Оз

DOP - Руслан Заворотний

Executive producer - Анна Кукшина

Line producer – Євген Гурківський

Post-production producer - Анна Іващенко

Аnimation Studio - Happy Hippie Lab

Producer – Олександр Рижов

Art – Олексій Дородько  

Illustrator - Сергій Погребиський

Sound - Baker Street sound studio

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода