IKEA прийшла в Україну. Щоб анонсувати цю насправді велику подію, задовго до неї IKEA оголосила креативний тендер.
Агентство-переможець VMLY&R (ex-Geometry) запропонувало не повторюватися з позиціонуванням, як в Росії («Є ідея. Є IKEA»), а формувати бренд в Україні на українських цінностях, закладених у довгострокову комунікаційну платформу «Коли вдома як вдома».
Першу кампанію вирішили приурочити до відкриття першого магазину в Києві. А що роблять насамперед, коли знайомляться? Звичайно, вітаються. Тим більше що українська нація дуже гостинна і ми маємо більше 40 способів привітатися.
Ось меблі IKEA і вітають нас від свого імені, на свій IKEA-манер, в ТБ-кампанії, в диджиталі і в зовнішній рекламі. Три головні герої роблять це по-різному: огрядний гардероб знімає капелюх, наче справжній джентльмен, диван-підліток безрезультатно шукає «диванних експертів», а стіл доводить, що він і його друзі-стільці – це і є справжня IKEA, а не ті численні «ікеї», що заполонили ринок.
«Хей, Київ!» – це лише початок. «Хей, Одеса!», «Хей, Дніпро!», «Хей, Львів!» – хто наступний? Скоро дізнаємося.
Credentials:
Client - IKEA
Agency - VMLY&R (ex-Geometry)
Creative director – Надя Трикоз
Creative Group head – Коля Якубов
Senior copywriter – Аня Шелестун
Art director – Ксенія Семенюк
Business lead – Надя Жарікова
Production - Toy Pictures
Director - Марія Оз
DOP - Руслан Заворотний
Executive producer - Анна Кукшина
Line producer – Євген Гурківський
Post-production producer - Анна Іващенко
Аnimation Studio - Happy Hippie Lab
Producer – Олександр Рижов
Art – Олексій Дородько
Illustrator - Сергій Погребиський
Sound - Baker Street sound studio
За матеріалами прес-релізу