Комітет Data Science IAB Україна оприлюднив Глосарій DATA

Швидкість темпів зростання ролі дати потребує відповідної регламентації на рівні глосарію, адаптації та широкого вжитку у рекламному середовищі.

Коментарі 935

Робоча група комітету Data Science зібрала глосарій, що містить базову термінологію, відповідає світовим стандартам та враховує специфіку українського ринку. DATA Глосарій  містить більше сорока ключових термінів, що описують інструменти та поняття при роботі з даними.

“Кількість даних і їх важливість зростають з кожним днем. Вони дають можливість зрозуміти поведінку аудиторії, її характеристики. Зі збільшенням кількості даних зростає і необхідність їх класифікації та регулювання. Саме тому комітет Data при IAB Ukraine вирішили почати з фундаменту - термінології",- коментує директорка комітету Data Science, Дар'я Маліхатко (Publicis Groupe Україна).

Документ можна завантажити за посиланням:

https://iab.com.ua/glosarij-data/

Обговорити з іншими читачами:
Погода