Комітет DOOH IAB Україна публікує "Гайд DOOH: цифрова звітність та підтвердження факту кампанії"

Розвиток ринку DOOH потребує проактивних кроків насамперед у звітності.

Коментарі 955

Профільний комітет IAB Україна провів серію тестувань підтвердження факту кампанії за допомогою третєстороннього лічильника, що може докорінно змінити підхід до звітності в галузі, максимально наблизивши її до цифрової практики. Гайд містить основні рекомендації та рішення щодо застосування третєтороннього верифікатора у DOOH. Також розроблено шаблони для роботи та тематичний глосарій. 

"На більшість індустріальних запитів ми зараз дедалі частіше чуємо відповідь "не на часі", проте найгірше, що ми можемо зробити як індустрія це завмерти у невизначеності та припинити рух. Тому прикре зниження активності рекламодавців у DOOH, пов'язане з війною, ми спробуємо використати для регламентації та оновлення підходу до звітності та підтвердження факту кампанії, взявши найкращий досвід диджитал, проте врахувавши особливості та потреби зовнішньої реклами. До речі, наші індустріальні тестування третьостороннього верифікатора цілком відповідають європейському вектору розвитку галузі, адже такі саме процеси вже відбуваються в Польщі",- коментує Анастасія Байдаченко, CEO IAB Україна.

Висловлюємо вдячність нашим партнерам  MGID та Gemius за підтримку проєкту.

Документ за посиланням: https://iab.com.ua/dooh-guide/.

За матеріалами пресрелізу 

Обговорити з іншими читачами:
Погода