Комітет Mobile IAB Україна вперше сформував Екосистему мобільного маркетингу

Збільшення кількості мобільних пристроїв, користувачів мобільного інтернету та часу, проведеного на мобільних пристроях, сприяє стрімкому зростанню глобального ринку мобільної реклами.

Коментарі 941

В Екосистемі ви знайдете категорії, розділи та гравців, що можуть допомогти у вирішенні тих чи інших завдань у просуванні Вашого бізнесу за допомогою мобільного маркетингу. Це динамічна, жива карта, яка розвиватиметься та доповнюватиметься. І кожен з Вас може зробити свій внесок у цей розвиток.

"Ринок мобільної реклами в Україні розвивається набагато швидше, ніж публічне висвітлювання та розʼяснення особливостей цього росту.  Однак його лідерське місце в рекламі визначено. Тому прийшов час систематизувати екосистему мобільної реклами в Україні як перший крок в промоції гравців ринку мобільної реклами в Україні та їх кращих кейсів, та зробити публічну карту, що є доступною для замовників реклами, в першу чергу", - коментує Олена Педай, керівниця комітету Mobile, керуюча партнерка UaMobile.net.

Сайт екосистеми можна подивитись за посиланням: https://ecosystem.mytv.global.

Обговорити з іншими читачами:
Погода