Микола Рекеда понад 12 років займається стратегічним маркетингом, п’ять із яких – на позиції CMO в міжнародних AdTech-компаніях. Володимир Горшков більш як десять років пропрацював у рекламній індустрії, з них вісім років – на боці медійних холдингів.
«Зміни в інтерактивній рекламі відбуваються дуже динамічно, тому важливо не втрачати фокус, при цьому залишаючись відкритими до інновацій. Саме тому основною задачею Комітету я бачу поєднання двох напрямків: залученість у світові тренди і їх адаптацію до українських реалій. Наша індустрія – ефективна і добре структурована, однак ми повинні відповідати світовим вимогам. Найближчим часом Комітет сфокусується на аналізі і адаптації світових технологічних трендів та стандартизації наявних форматів і тактик. Паралельно ми запустимо серію освітніх вебінарів, панельних дискусій та висвітлюватимемо нашу позицію у ЗМІ», – зазначає Микола Рекеда.
«Для українських паблішерів надзвичайно важливо дотримуватись міжнародних стандартів у проведенні рекламних кампаній вже зараз, адже тільки так можна гарантувати клієнтам якість, brand safety та ефективність діджитал-інструментів», – додає Володимир Горшков.
Комітет ринкових стандартів створено у 2018 році. Члени комітету та внутрішніх робочих груп працюють над перекладом та адаптацією глосарія інтернет-реклами, стандартами інтернет-реклами, освітніми ініціативами на актуальні теми індустрії.
«Зміни в інтерактивній рекламі відбуваються дуже динамічно, тому важливо не втрачати фокус, при цьому залишаючись відкритими до інновацій. Саме тому основною задачею Комітету я бачу поєднання двох напрямків: залученість у світові тренди і їх адаптацію до українських реалій. Наша індустрія – ефективна і добре структурована, однак ми повинні відповідати світовим вимогам. Найближчим часом Комітет сфокусується на аналізі і адаптації світових технологічних трендів та стандартизації наявних форматів і тактик. Паралельно ми запустимо серію освітніх вебінарів, панельних дискусій та висвітлюватимемо нашу позицію у ЗМІ», – зазначає Микола Рекеда.
«Для українських паблішерів надзвичайно важливо дотримуватись міжнародних стандартів у проведенні рекламних кампаній вже зараз, адже тільки так можна гарантувати клієнтам якість, brand safety та ефективність діджитал-інструментів», – додає Володимир Горшков.
Комітет ринкових стандартів створено у 2018 році. Члени комітету та внутрішніх робочих груп працюють над перекладом та адаптацією глосарія інтернет-реклами, стандартами інтернет-реклами, освітніми ініціативами на актуальні теми індустрії.
За матеріалами прес-релізу