Комітет ринкових стандартів IAB обрав нового голову та заступника

Комітет ринкових стандартів при IAB Україна обрав нових керівника та заступника. Ними стали Микола Рекеда, Chief Marketing Officer компанії MGID, та Володимир Горшков, Head of Automated Sales Management медіахолдингу «Медіа Група Україна».

Комментарии 708
Микола Рекеда понад 12 років займається стратегічним маркетингом, п’ять із яких – на позиції CMO в міжнародних AdTech-компаніях. Володимир Горшков більш як десять років пропрацював у рекламній індустрії, з них вісім років – на боці медійних холдингів.

«Зміни в інтерактивній рекламі відбуваються дуже динамічно, тому важливо не втрачати фокус, при цьому залишаючись відкритими до інновацій. Саме тому основною задачею Комітету я бачу поєднання двох напрямків: залученість у світові тренди і їх адаптацію до українських реалій. Наша індустрія – ефективна і добре структурована, однак ми повинні відповідати світовим вимогам. Найближчим часом Комітет сфокусується на аналізі і адаптації світових технологічних трендів та стандартизації наявних форматів і тактик. Паралельно ми запустимо серію освітніх вебінарів, панельних дискусій та висвітлюватимемо нашу позицію у ЗМІ», – зазначає Микола Рекеда.

«Для українських паблішерів надзвичайно важливо дотримуватись міжнародних стандартів у проведенні рекламних кампаній вже зараз, адже тільки так можна гарантувати клієнтам якість, brand safety та ефективність діджитал-інструментів», – додає Володимир Горшков.

Комітет ринкових стандартів створено у 2018 році. Члени комітету та внутрішніх робочих груп працюють над перекладом та адаптацією глосарія інтернет-реклами, стандартами інтернет-реклами, освітніми ініціативами на актуальні теми індустрії.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie