Комітет SMM IAB Україна розробив Тендерні рекомендації

Мета рекомендацій - регламентація та полегшення проведення якісного та результативного тендеру в категорії SMM.

Коментарі 728

Використання запропонованої процедури дає змогу спростити тендерний процес для всіх учасників (служб закупівель, агенцій, спеціалізованих агенцій тощо), проаналізувати тендерні пропозиції відповідно до системи запропонованих критеріїв.

Робоча група комітету рекомендує наступний порядок дій: брифінг учасників, підготовка та презентування пропозицій, оголошення результатів та зворотного зв'язку.

Також окрема увага приділяється необхідності вивчення презентацій агенцій (credentials), що дозволить звузити коло учасників. У презентації агенцій варто звернути увагу  на наступну інформацію:

  • Галузі клієнтів, що обслуговуються: FMCG, фінанси, e-commerce та інші

  • Рівень клієнтів: локальний, національний, лідер категорії

  • Види реалізованих проектів: комплексні кампанії, веб-сайти, рекламні ролики та інше

  • Склад команди: спеціалізації та досвід провідних фахівців, сертифікації

“Опис тендерних процесів – запорука успішного розвитку галузі. Коли всі гравці знають "як має бути", то їм є від чого відштовхуватися. Частині це допомагає працювати ефективніше і економить час, частини вибрати найкращого партнера, а комусь просто дізнатися про те, як все влаштовано і не робити помилки. Тендерні процеси – це ще один крок на етапі структурування галузі SMM. Сподіваємось вони виявляться для вас корисними", - коментує керівник Комітету SMM Володимир Чернер (NSG).

"За час, що я працюю в MOKO, ми взяли участь  у приблизно 60 тендерах. Звісно, що більшість виграли, але зараз не про це. Ми, як учасник цих тендерів, часто бачимо взаємозаперечні ситуації: формат, брифування агенцій, вибір переможців — не стандартизовані в рамках галузі. Що може створювати об'єктивні труднощі та ускладнювати життя нашим клієнтам. Водночас у тендерах часто виникають однакові питання чи ситуації — цього разу зі сторони агенції. І це ж не тільки у нас, а у всіх колег по ринку.

Тому ми в IAB вирішили спробувати допомогти всім учасникам непростого тендерного процесу. Щоб у виграші залишилися обидві сторони. І це тільки початок, попереду іще серія матеріалів, присвячених SMM-тендерам. Все заради ефективності!"- доповнює заступник голови Комітету SMM, Артем Шевчук (MOKO).

До складу робочої групи комітету увійшли:

Володимир Чернер (New Strategies Group), Артем Шевчук (MOKO), Роман Геращенко (Sasquatch Digital), Неля Серебро (Netpeak), Володимир Галіка (NGN.agency), Дар‘я Татевосян (Promodo), Олександра Ткаченко (Mediahead).

Документ можна завантажити за посиланням.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода