Так само, як і європейський офіс IAB, Комітет стандартів долучився до розробки гайду з питань CTV. Гайд містить аналіз поточного стану CTV з точки зору агенцій та платформ, розкриває складнощі та проблеми вимірювання, з якими можна зіткнутись в Україні, тематичний глосарій. Також описує можливі стратегії роботи з цим гібридним каналом для вирішення актуальних задач рекламодавців.
Документ було створено робочою групою IAB Україна для висвітлення можливостей та особливостей CTV, що глобально вже став найбільш трендовим медіа-каналом, а також 4.08.22. Комітетом стандартів було проведено тематичний вебінар Connected TV.
"Для рекламодавців останні роки були і залишаються надскладними - різкі економічні флуктуації, динамічна зміна контентних уподобань аудиторій, зниження ефективності класичних медіаканалів.Ці тривожні реалії у поєднанні з непередбачуваним споживчим попитом, що виникає внаслідок тривалої економічної невизначеності, малюють похмуру короткострокову картину для рекламодавців усіх категорій. Проте заразом із проблемами невизначеність також відкриває можливості", - коментує Коля Рекеда, голова комітету стандартів IAB Україна, СМО в MGID.
Документ доступний за посиланням: https://iab.com.ua/gajd-iz-connected-tv/