Комітет стандартів IAB Ukraine обговорить питання єдиного вимірювача на UCS

Круглий стіл Комітету стандартів IAB пройде в рамках Ukrainian Creative Stories 2021. Агенції, клієнти, паблішери, платформи, дослідники обговорять проблеми та перспективи єдиного вимірювача для рекламного ринку країни.

Комментарии 3344

Чи потрібен єдиний крос-медіа вимірювач або достатньо єдиного інтернет-вимірювача, яка готовність українського ринку та які втрати через відсутність єдиного вимірювача, потреби клієнтів, очікування від єдиного вимірювача, досвід інших країн та глобальні приклади рішень – ці та багато інших питань будуть підняті на обговорення за круглим столом від IAB Ukraine

Дата: 28 травня

Тема: Єдиний вимірювач: очікування та рішення.

Модератор: Анастасія Байдаченко, CEO, IAB

Учасники:

  • Міла Крутченко, RAZOM GROUP
  • Юлія Карпушина, Amplifi Ukraine
  • Леся Прус, Gemius
  • Кирило Єжов, Kantar Україна
  • Світлана Калініна, KWENDI MEDIA AUDIT
  • Ілля Скікевич, ІМА
  • Коля Рекеда, MGID
  • Іван Ляшенко, Parimatch Holding
  • Дмитро Редько, Coca-Cola
  • Ігор Зайчук, Megogo
  • Максим Хоменко, Publicis Groupe Ukraine
  • Юлія Трибушна, Медіа Група Україна

Круглий стіл пройде наживо у креативному просторі PM hub, а всі бажаючі зможуть побачити обговорення онлайн у вільному доступі на сайті creative-awards.com.ua.

Програма Ukrainian Creative Stories триває 3 дні з 26 по 28 травня. Очікується багато цікавих тем та спікерів, серед яких креативні директори та керівники рекламних креативних, digital, медіа-агентств і операторів зовнішньої реклами, маркетинг-директора і бренд-менеджери провідних українських компаній. Слідкуйте за оновленнями програми на creative-awards.com.ua.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода