Чи потрібен єдиний крос-медіа вимірювач або достатньо єдиного інтернет-вимірювача, яка готовність українського ринку та які втрати через відсутність єдиного вимірювача, потреби клієнтів, очікування від єдиного вимірювача, досвід інших країн та глобальні приклади рішень – ці та багато інших питань будуть підняті на обговорення за круглим столом від IAB Ukraine
Дата: 28 травня
Тема: Єдиний вимірювач: очікування та рішення.
Модератор: Анастасія Байдаченко, CEO, IAB
Учасники:
- Міла Крутченко, RAZOM GROUP
- Юлія Карпушина, Amplifi Ukraine
- Леся Прус, Gemius
- Кирило Єжов, Kantar Україна
- Світлана Калініна, KWENDI MEDIA AUDIT
- Ілля Скікевич, ІМА
- Коля Рекеда, MGID
- Іван Ляшенко, Parimatch Holding
- Дмитро Редько, Coca-Cola
- Ігор Зайчук, Megogo
- Максим Хоменко, Publicis Groupe Ukraine
- Юлія Трибушна, Медіа Група Україна
Круглий стіл пройде наживо у креативному просторі PM hub, а всі бажаючі зможуть побачити обговорення онлайн у вільному доступі на сайті creative-awards.com.ua.
Програма Ukrainian Creative Stories триває 3 дні з 26 по 28 травня. Очікується багато цікавих тем та спікерів, серед яких креативні директори та керівники рекламних креативних, digital, медіа-агентств і операторів зовнішньої реклами, маркетинг-директора і бренд-менеджери провідних українських компаній. Слідкуйте за оновленнями програми на creative-awards.com.ua.