Віра Сливінська має понад 17 років досвіду в маркетингу та рекламі, вона працювала в таких компаніях як Philip Morris Ukraine, Platinum Bank, Building Media Group та ін.
Наталія Бороніна має понад 12 років досвіду у рекламній індустрії, шість із яких очолювала відділ зі створення бренд контенту в Admixer Advertising, а вже понад 2 роки управляє агенцією Vivid.
«На більш зрілих ринках ніша інфлюенсер маркетингу почала розвиватися близько 10 років тому і наразі є досить сформованою. Є кластер спеціалізованих агентств та сервіси, які надають можливість для брендів знаходити доступ до цифрової аудиторії за допомогою блогерів, та вирішувати свої задачі, існують певні правила та стандарти роботи. Уже час навести лад і на українському ринку, який стрімко розвивається",- каже Віра Сливінська.
"На нашому ринку немає жодних правил гри, тобто кожне агенство чи продюсерське бюро, платформи тощо працюють хто, як звик. У блогерів також є свої алгоритми, як виходити безпосередньо на клієнтів. Але наразі індустрії важливо розуміти, як працювати, як вимірювати ринок, з якими цінами мати справу. Тобто встановити стандарти."- підкреслює Наталія.
Робоча група з питань ринку інфлюенсер маркетингу IAB працює з серпня поточного року, а профільний Комітет було створено у жовтні 2020. Члени комітету та робочих груп працюють над глосарієм, визначенням ринку, новим підходом до оцінювання ринку та ефективності, рейтингом гравців категорії та блогерів.
За матеріалами прес-релізу