Комітет з питань ринку інфлюенсер маркетингу при IAB Україна обрав нову керівницю та заступницю.

Комітет з питань ринку інфлюенсер маркетингу при IAB обрав нову керівницю та заступницю, ними стали Віра Сливінська, Head of Global Business Development компанії AIR Media-Tech, та Наталія Бороніна, Managing Director агенції Vivid

Комментарии 982
Віра Сливінська має понад 17 років досвіду в маркетингу та рекламі, вона працювала в таких компаніях як Philip Morris Ukraine, Platinum Bank, Building Media Group та ін.

Наталія Бороніна має понад 12 років досвіду у рекламній індустрії, шість із яких очолювала відділ зі створення бренд контенту в Admixer Advertising, а вже понад 2 роки управляє агенцією Vivid.

«На більш зрілих ринках ніша інфлюенсер маркетингу почала розвиватися близько 10 років тому і наразі є досить сформованою. Є кластер спеціалізованих агентств та сервіси, які надають можливість для брендів знаходити доступ до цифрової аудиторії за допомогою блогерів, та вирішувати свої задачі, існують певні правила та стандарти роботи. Уже час навести лад і на українському ринку, який стрімко розвивається",- каже Віра Сливінська.

"На нашому ринку немає жодних правил гри, тобто кожне агенство чи продюсерське бюро, платформи тощо працюють хто, як звик. У блогерів також є свої алгоритми, як виходити безпосередньо на клієнтів. Але наразі індустрії важливо розуміти, як працювати, як вимірювати ринок, з якими цінами мати справу. Тобто встановити стандарти."- підкреслює Наталія.

Робоча група з питань ринку інфлюенсер маркетингу IAB працює з серпня поточного року, а профільний Комітет було створено у жовтні 2020. Члени комітету та робочих груп працюють над глосарієм, визначенням ринку, новим підходом до оцінювання ринку та ефективності, рейтингом гравців категорії та блогерів.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода