Команда агенцій Publicis Groupe Ukraine СТАРтувала комунікацію «Starbucks тепер у вас вдома!»

Компанія Nestle запустила в Україні легендарну та довгоочікувану каву Starbucks для приготування вдома. Бренд з’явився на ринку із гаслом: «Starbucks тепер у вас вдома!».

Комментарии 2084

Рекламну підтримку бренду в Україні здійснює інтеграційна команда Publicis Groupe Ukraine, яку очолила агенція Zenith Ukraine, що є багаторічним медійним партнером Nestlé для усього портфелю брендів.

До складу інтеграційної команди також увійшли агенції:

- Publicis Ukraine, яка втілила креативну складову проєкту,

- MSL Ukraine – здійснила PR-підтримку запуску із лайфстайл-ЗМІ та інфлуенсерами,

- Performics Ukraine – реалізувала перформанс-підтримку,

- Branded content department Publicis Groupe Ukraine – розробив механіку та модерував створення нестандартних інтеграційних рішень.

Саме завдяки поєднанню  експертизи, що була зосереджена в межах однієї групи, клієнт отримав комплексне рішення запуску і підтримки бренда, яке націлене на максимально ефективний результат.

Юлія Хапікало, менеджер з розвитку бізнесу Starbucks:

Starbucks – один із найочікуваніших брендів на українському ринку. В Україні ми вивели на ринок лінійку кави Starbucks для приготування вдома, до якої увійшли 4 найменування, зокрема зернова, мелена у трьох фірмових видах обсмажування Starbucks. Для нас було важливо акцентувати у комунікації на тому, що каву Starbucks можна купити у супермаркетах та онлайн, щоб приготувати вдома. Ефективна підтримка бренду забезпечила велику кількість тих, хто купив Starbucks вперше”.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода