Рекламну підтримку бренду в Україні здійснює інтеграційна команда Publicis Groupe Ukraine, яку очолила агенція Zenith Ukraine, що є багаторічним медійним партнером Nestlé для усього портфелю брендів.
До складу інтеграційної команди також увійшли агенції:
- Publicis Ukraine, яка втілила креативну складову проєкту,
- MSL Ukraine – здійснила PR-підтримку запуску із лайфстайл-ЗМІ та інфлуенсерами,
- Performics Ukraine – реалізувала перформанс-підтримку,
- Branded content department Publicis Groupe Ukraine – розробив механіку та модерував створення нестандартних інтеграційних рішень.
Саме завдяки поєднанню експертизи, що була зосереджена в межах однієї групи, клієнт отримав комплексне рішення запуску і підтримки бренда, яке націлене на максимально ефективний результат.
Юлія Хапікало, менеджер з розвитку бізнесу Starbucks:
“Starbucks – один із найочікуваніших брендів на українському ринку. В Україні ми вивели на ринок лінійку кави Starbucks для приготування вдома, до якої увійшли 4 найменування, зокрема зернова, мелена у трьох фірмових видах обсмажування Starbucks. Для нас було важливо акцентувати у комунікації на тому, що каву Starbucks можна купити у супермаркетах та онлайн, щоб приготувати вдома. Ефективна підтримка бренду забезпечила велику кількість тих, хто купив Starbucks вперше”.
За матеріалами прес-релізу