У 2020 маркетингові кампанії для ICTV, СТБ та Нового каналу були відзначені національними (10 перемог в Ukrainian Design) і міжнародними маркетинговими преміями PromaxBDA Awards Europe (золото), Eyes & Ears Europe (бронза).
Серед резонансних проектів команди StarLightMedia – промокампанії серіалів "Козаки" (ICTV), "Спіймати Кайдаша", "Слід" (СТБ), "Перші ластівки. Залежні" (Новий канал), шоу "Холостячка" (СТБ), "Топ-модель по-українськи" (Новий канал), а також розробка і виробництво першого web series FAKE (Новий канал), редизайни каналу СТБ та шоу "Ранок у великому місті", що виходить на ICTV.
«У StarLightMedia зібрана команда зірок – талановитих, відкритих людей. Цього річ особливо пишаємось тим, що команда маркетингу зробила значний внесок в успіх наших телеканалів – у лідерство ICTV, стабільне зростання Нового каналу, посилення позицій СТБ. Разом ми – медіа компанія-лідер!», - розповіла маркетинг-директорка StarLightMedia Олена Мартинова.
Також відзначимо, що StarLightMedia стала партнером Effie Awards Ukraine і заснувала спеціальну нагороду за кращу новаторську ідею телевізійного рішення для масштабування бізнесу Innovation Media Star 2020.
Нагадаємо, що премія Effie Awards Ukraine визначає найефективніші кейси в сфері маркетингових комунікацій. За підсумками премії буде складено національний рейтинг ефективності комунікаційних та медійних агентств, рекламно-комунікаційних холдингів, рекламодавців і брендів України. Імена кращих з кращих увійдуть в міжнародний рейтинг ефективності Effie Index 2020.
За матеріалами прес-релізу